V záložke Doklady môžete dohľadať a kontrolovať stav Vašich platieb a tiež nájsť doklady (faktúry) – napríklad faktúry za platbu balíčka či SIM karty atď.
1 Stav – Stav uhradenia platby (čaká na úhradu alebo uhradené). Jednotlivé stavy sú farebne odlíšené. Pri stave čaká na úhradu navyše svieti ikona červeného výkričníka.
2 Vlastný názov – Názov produktu, ku ktorému sa platba vzťahuje.
3 Vystavené – Suma, ktorú je potrebné uhradiť.
4 Uhradené – Suma, ktorá bola uhradená.
5 Dátum splatnosti – Dátum, do kedy má byť platba uskutočnená.
6 Dátum platby – Dátum uskutočnenia platby.
7 Platba – Pri dokladoch, ktoré čakajú na úhradu, je prístupné tlačidlo Zaplatiť. Po jeho stlačení sa zobrazí formulár s podkladmi na platbu.
Pri dokladoch, ktoré majú nastavenú automatickú platbu, sa zobrazuje popis Automaticky.
8 Faktúra – Možnosť stiahnutia faktúry vo formáte PDF.
9 Automatická platba – Ukazovateľ, či je aktívna automatická platba. Pri dokladoch, ktoré majú nastavenú automatickú platbu, sa zobrazuje tlačidlo Zrušiť autorizáciu. Po jeho stlačení je možné automatickú platbu zrušiť.
Ako vykonať úhradu platby?
- Na riadku s platbou čakajúcou na úhradu kliknite na tlačidlo 1 Zaplatiť.
Úhrada bankovým prevodom
- Prejdite na záložku Prevodom.
- Vo formulári sú zobrazené podklady k platbe prevodom (číslo účtu, variabilný symbol, čiastka). Pre platbu je možné využiť aj QR kód.
Need more help with this?
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.