Systém slouží ke správě aplikací a nastavení Parametrů EET.
- Klikněte na 1 Systém.
- Otevře se okno Aplikace a Správa.
1 Aplikace – Seznam aplikací pokladny.
2 eRecept – Přechod do aplikace eRecept Lékař.
3 Nastavení – Otevření možností nastavení Androidu (Bezdrátová připojení a sítě – Internet a SIM karty; Zařízení – Plocha, Paměť, Baterie; Osobní – Poloha, Zabezpečení, Účty; Systém – Datum a čas)
4 Platební terminál mPOS – Spuštění aplikace.
5 Vyzvedni si – Spuštění aplikace Vyzvedni si.
6 Vzdálená podpora – Spuštění aplikace vzdálená podpora, slouží k připojení technika ze zákaznické podpory na Vaši pokladnu (za účelem získání dat).
7 Správa – Přechod na stránku Správa – informace o zařízení (Poslední replikace, Kontrola certifikátu, Tiskárna, etržby) a nastavení Parametrů EET.
Jak nastavit parametry EET na dotykové pokladně?
- V okně Systém – Správa klikněte na 1 Parametry EET. Otevře se okno s parametry EET.
- Vyplňte požadované údaje 2.
- Firma a DIČ – Tato pole jsou automaticky vyplněna.
- Číslo provozovny – Automaticky přiděleno finanční správou, pokud jej neznáte, naleznete jej po přihlášení na daňovém portálu finanční správy daneelektonicky.cz
- Certifikát – Číslo Vašeho certifikátu. Pokud je pole prázdné nemáte certifikát nainstalovaný.
- Ověřovací mód – Zapnutím ověřovacího módu budete odesílat účtenky pouze pro Vaši kontrolu funkčnosti (bez kódu FIK), účtenka se tedy NEBUDE ukládat na daňový portál finanční správy. Tato funkce slouží pouze k testovacím účelům! Na vytisknuté účtence se zobrazí zpráva o tom, zda se podařilo sestavit datovou zprávu a zda je Vaše účtenka v pořádku.
- Zjednodušený režim – Pokud máte od správce daně schválenou výjimku a účtenky vystavujete ve zjednodušeném režimu (off-line), aktivujte funkci. Může se jednat např. o situaci, kdy z technických důvodů není možné na provozovně stálé připojení k internetu. Účtenky jsou vystavovány s PKP kódem a údaje o tržbách pak musí poplatník odeslat správci daně do 5 dnů od uskutečnění přijaté tržby.
- Nezobrazovat DIČ na účtence – Pokud nechcete, aby se na vytištěné účtence zobrazovalo DIČ, aktivujte funkci.
- Po vyplnění údajů klikněte na 3 uložit. Pro návrat klikněte na Zpět.
Need more help with this?
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.