Pro opravení chyby, kvůli které se Vám netiskne FIK (dlouhý PKP), zkuste tyto způsoby:
1. Ruční odeslání z rychlých voleb
Pro manuální odeslání účtenek klikněte v rychlých volbách na tlačítko 1 etržby.
2. Zkontrolovat připojení k internetu
V rychlých volbách ťukněte na tlačítko 1 Nastavení nebo na modul 2 Systém a pak dále na Nastavení.
3. Ověřovací mód
Překontrolujte v rychlých volbách, zda nemáte zapnutý 1 Ověřovací mód.
Pokud ano, přihlašte se do manažera, přejděte do Nastavení – Parametry EET, deaktivujte funkci 2 Ověřovací mód a klikněte na 3 Uložit změny.
Pokladnu je zapotřebí zreplikovat.
4. Prodloužit časový limit v parametrech EET
Máte-li pomalé připojení k internetu, prodlužte časový limit odeslání účtenek ve webovém rozhraní manažera.
Přihlašte se do manažera a přejděte do záložky Nastavení – Parametry EET, kde zvyšte 1 Časový limit a 2 Uložte změny.
Pokladnu je zapotřebí zreplikovat.
V ostatních případech se nejspíše jedná o chybu na daňovém portálu. Pokud se kód FIK nebude tisknout i další den, kontaktujte prosím zákaznickou podporu.
Need more help with this?
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.