Na záložke Hotline si môžete prechádzať a kontrolovať stav Vašich požiadaviek, ktoré ste podali na zákaznícku podporu Markeety buď telefonicky, e-mailom alebo správou z Vašej pokladne pomocou tlačidla Servis.
Prehľad požiadaviek
1 Číslo požiadavky – Pokiaľ máte viac požiadaviek a budete nás chcieť znovu kontaktovať, uvedením čísla požiadavky a Vášho IČO celú komunikáciu urýchlite.
2 Ikona oka – Po kliknutí sa Vám otvorí okno so správami k danej požiadavke.
3 Stav požiadavky – V tabuľke nižšie nájdete prehľad možných stavov požiadavky.
Prehľad stavov požiadavky
Stav požiadavky | Význam |
---|---|
nezačaté | Požiadavka bola prijatá do systému, ale ešte sa nezačal riešiť. |
čaká na riešiteľa | Požiadavka sa aktuálne rieši a čaká sa na vybavenie naším technikom. |
čaká na zákazníka | Pre pokračovanie v riešení požiadavky je potrebné ďalšie vyjadrenie zákazníka a čaká sa na zákazníkovu odpoveď. |
zlúčené | Už bola založená požiadavka s rovnakým obsahom, požiadavky teda boli zlúčené do jedného. |
archivované | Požiadavka bola vyriešená a je uložená pre možnosť zobrazenia. |
Náhľad na požiadavku
1 Detail správy – Po zkliknutí na správu sa zobrazí jej text.
2 Text správy.
3 Hlavička správy – Obsahuje základné informácie (odosielateľ, predmet a dátum vytvorenia).
Need more help with this?
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.