Na záložke Hotline si môžete prechádzať a kontrolovať stav Vašich požiadaviek, ktoré ste podali na zákaznícku podporu Markeety buď telefonicky, e-mailom alebo správou z Vašej pokladne pomocou tlačidla Servis.

Prehľad požiadaviek

Hotline

1 Číslo požiadavky – Pokiaľ máte viac požiadaviek a budete nás chcieť znovu kontaktovať, uvedením čísla požiadavky a Vášho IČO celú komunikáciu urýchlite.
2 Ikona oka – Po kliknutí sa Vám otvorí okno so správami k danej požiadavke.
3 Stav požiadavky – V tabuľke nižšie nájdete prehľad možných stavov požiadavky.

Prehľad stavov požiadavky

Stav požiadavky Význam
nezačaté Požiadavka bola prijatá do systému, ale ešte sa nezačal riešiť.
čaká na riešiteľa Požiadavka sa aktuálne rieši a čaká sa na vybavenie naším technikom.
čaká na zákazníka Pre pokračovanie v riešení požiadavky je potrebné ďalšie vyjadrenie zákazníka a čaká sa na zákazníkovu odpoveď.
zlúčené Už bola založená požiadavka s rovnakým obsahom, požiadavky teda boli zlúčené do jedného.
archivované Požiadavka bola vyriešená a je uložená pre možnosť zobrazenia.

Náhľad na požiadavku

Vzorový požadavek

1 Detail správy – Po zkliknutí na správu sa zobrazí jej text.

2 Text správy.

3 Hlavička správy – Obsahuje základné informácie (odosielateľ, predmet a dátum vytvorenia).