Pokud se blíží konec platnosti Vašeho balíčku služeb, nebo nemáte předplacenu zákaznickou podporu na další období, zobrazí se na terminálu informativní hlášení s možností prodloužení balíčku. Platba balíčku služeb je možná přímo z pokladního terminálu, a to platební kartou nebo zadáním aktivačního kódu.
1. Úhrada prostřednictvím platební karty – GP Webpay
Na záložce 1 Platební karta jsou zobrazeny souhrnné informace o platbě, tzn. informace o produktu a částka, kterou budete platit.
Pokud je aktivní funkce 2 Provádět automaticky, bude Váš balíček služeb automaticky prodlužován pomocí Vaší platební karty. Doporučujeme tuto volbu ponechat zaškrtnutou. Vaši předvolbu můžete kdykoliv zrušit ve webovém rozhraní manažera v záložce Moje pokladna v sekci Doklady.
- Kliknutím na tlačítko 3 Zaplatit … budete následně přesměrováni na platební bránu.
- Následně vyplňte údaje Vaší platební karty.
- Pokud platba proběhla v pořádku, zobrazí se na terminálu hlášení o prodloužení či přechodu na balíček služeb.
2. Prodloužení balíčku pomocí aktivačního kódu
- Přejděte na záložku 1 Aktivační kód.
- Do políčka 2 Aktivační kód vložte aktivační kód (zakoupený z e-shopu, od partnera apod.).
- Stiskněte tlačítko 3 Uplatnění aktivačního kódu.
Need more help with this?
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.