Pět dní před vypršením platnosti Vašeho balíčku služeb, Vás o této skutečnosti informuje pokladna. Je tedy potřeba předplatit či aktivovat balíček na další období.
1 Pokračovat – Klikněte pokud potřebujete pracovat s pokladnou a chcete balíček zaplatit později.
2 Zákaznická podpora
3 Prodloužit balíček služeb – Po kliknutí se otevře okno pro zaplacení balíčku.
Platba balíčku
Máte na výběr ze 3 platebních možností:
- Platební karta
- Aktivační kód
- Platební převod
1) Platební karta
- Po kliknutí na Prodloužit balíček služeb zůstaňte na záložce 1 Platební karta.
- Pokud ponecháte funkci 2 Provádět automaticky aktivní bude Váš balíček služeb automaticky prodlužován pomocí Vaší platební karty. Doporučujeme tuto volbu ponechat zaškrtnutou.
- Klikněte na 3 pro měsíční platbu nebo na 4 chcete-li využít výhodné roční platby.
- Po výběru platby budete přesměrováni na platební bránu, kde je zapotřebí vyplnit všechny požadované údaje (pokračujte podle pokynů stránky). Poté dojde k zaplacení a automatickému prodloužení balíčku (zhruba během 15 minut).
2) Aktivační kód
- Po kliknutí na Prodloužit balíček služeb přejděte na záložku 1 Aktivační kód.
- Vyplňte do pole 2 Vámi zakoupený aktivační kód (zakoupený z e-shopu, od partnera apod.) a potvrďte jej kliknutím na 3 Uplatnění aktivačního kódu.
3) Platební převod
- Po kliknutí na Prodloužit balíček služeb přejděte na záložku 1 Platebním převodem.
- Zvolte si zda chcete zaplatit 2 Měsíční platbu či využít výhodné 3 Roční platby.
- Proveďte platbu pomocí QR kódů či využijte číslo účtu, variabilní symbol a částku k provedení Vaší platby.
Need more help with this?
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.