The topic you requested could not be found.
Related topics are listed below.

Ako MARKEETA funguje

Začíname » Ako MARKEETA funguje

Pokladničný systém je rozdelený do dvoch častí. Prvou časťou je dotyková obrazovka (terminál) s pripojením k internetu a k nej pripojené periférie ako napr. tlačiareň, váha, čítačka čiarových kódov, apod. Ďalšou časťou je webové rozhranie…

Dotyková pokladňa

Dotyková pokladňa

p(#dp). Dotyková pokladňa slúži na predaj sortimentu. Pokladničný predaj je v prípade pripojenia k internetu realizovaný online – dáta o predaji sú priamo odosielané na FS. Dáta sú v pravidelných intervaloch vďaka replikácii automaticky zabezpečene…

Technická sekcia

Technická sekcia

V tejto sekcii nájdete podrobné informácie o jednotlivých zariadeniach (pokladne aj príslušenstvo) a tiež ako ich konfigurovať. Rozdelenie technickej sekcie Prehľad typov pokladní – prehľad všetkých typov pokladní Markeeta Prehľad…

Pripojenie k internetu

Pripojenie k internetu

Vaše zariadenie je možné k internetu pripojiť 2 spôsobmi: 1. Pripojenie cez WiFi Spôsob pripojenia záleží na type Vášho zariadenia: Markeeta Smart Markeeta Smart Návod k Markeetě Smart – Ako pripojiť Vašu pokladňu k…

Začíname

Začíname

Vitajte na stránkach používateľskej príručky pokladničného systému MARKEETA Nájdete tu všetky informácie o tom, ako pracovať s dotykovou obrazovkou a webovým rozhraním manažéra a ako využívať ich jednotlivé funkcie. V tejto príručke môžete…

Konfigurácia zariadenia

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia

V tejto kapitole nájdete konfiguráciu všetkých prípojných zariadení Markeety. h3.Konfigurácia podľa typu zariadenia Tlačiarne Čítačky čiarových kódov Platobné terminály Pokladničné zásuvky Váhy Zákaznícke…

Kontakt

Kontakt

Prehľad predajní a servisných partnerov nájdete tu: https://markeeta.sk/kontakt Potrebujete poradiť? Servisnú podporu pokladničného systému MARKEETA je možné kontaktovať telefonicky na čísle 222 264 278 alebo na e-mailovej adrese podpora@markeeta.sk…

Moja pokladňa

» Moja pokladňa

Stránka Moja pokladňa slúži k správe údajov o užívateľovi a prevádzkovateľovi, zadaní parametrov pokladne, správe SIM kariet a prehľadu komunikácie či Vašich dokladov (faktúr). Moje pokladna 1 Moje údaje – Osobné údaje majiteľa prevádzok. 2…

Než začnete markovať

Začíname » Než začnete markovať

Po zakúpení novej pokladnice je nutné urobiť niekoľko krokov, než budete môcť začať markovať. !Tieto kroky odporúčame urobiť cez Váš osobný počítač. Urobiť nasledujúce kroky cez Váš osobný počítač bude navyše jednoduchšie a…

Schéma zapojenia

K stiahnutiu » Schéma zapojenia

MARKEETA Smart – CHDU BOWA MARKEETA Profi – CHDU TECH MARKEETA Plus – CHDU TECH MARKEETA Pay – CHDU APOS

Prehľad príslušenstva

Technická sekcia » Prehľad príslušenstva

Tlačiarne: Rongta RP58 - 58 mm, USB - konfigurácia - Využíva sa s BOWA CHDU Rongta RP80 - 80 mm, USB, rezačka - konfigurácia - Využíva sa s CHDU TECH Rongta RP80 - 80 mm, USB nebo LAN/WiFi, rezačka - konfigurácia - Využíva…

Prehľad typov pokladní

Technická sekcia » Prehľad typov pokladní

Po kliknutí na názov pokladne budete presmerovaný na náš e-shop. MARKEETA Smart Připojení: LTE, WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth Obrazovka: 10“ multi-touch Rozlišení: 1280 × 800 Porty: SD Card, 1x micro USB Další informace: Robustní a…

SIM karta

Pripojenie k internetu » SIM karta

SIM kartu je možné používať pre pokladne Markeeta-SmartPokladna a Markeeta Pay. *Ako aktivovať či objednať SIM kartu nájdete v kapitole Webové rozhranie manažéra v sekcii SIM karty. Ako vložiť SIM kartu do pokladne? Tu nájdete informácie, ako…

K stiahnutiu

K stiahnutiu

Príručky, ktoré sú vkladané do balenia pokladníc, môžete tiež stiahnuť na nižšie uvedených odkazoch: Všeobecné návody Registracia pokladnice Návody pre konkrétne typy pokladníc Markeeta SMART – OBSAH, ZAPOJENIE, ZAPNUTIE Prvé…

Čo robiť, keď…

» Čo robiť, keď…

V prípade, že Vám pokladňa vypisuje koniec platnosti certifikátu či sa táto hláška vypisuje na bločku, je nutné obnoviť certifikát v pokladni. Pre obnovu certifikátu je nutné vygenerovať si nové autentifikačné údaje. Ďalšie informácie, vrátane…

Sprievodca registráciou

Začíname » Než začnete markovať » Sprievodca registráciou

!Tieto kroky odporúčame robiť cez Váš osobný počítač. Urobiť nasledujúce kroky cez Váš osobný počítač bude navyše jednoduchšie a ergonomickejšie. Ak ste nový zákazník, registráciu vykonajte nasledovne: Registrácia sa dá urobiť priamo na…

Obnova certifikátu/autentifikačných údajov (SK)

Začíname » Obnova certifikátu/autentifikačných údajov (SK)

V prípade, že Vám pokladňa vypisuje koniec platnosti certifikátu či sa táto hláška vypisuje na bločku, je nutné obnoviť certifikát v pokladni. Pre obnovu certifikátu je nutné vygenerovať si nové autentifikačné údaje. Návod na vygenerovanie nových…