The topic you requested could not be found.
Related topics are listed below.

Ako MARKEETA funguje

Začíname » Ako MARKEETA funguje

Pokladničný systém je rozdelený do dvoch častí. Prvou časťou je dotyková obrazovka (terminál) s pripojením k internetu a k nej pripojené periférie ako napr. tlačiareň, váha, čítačka čiarových kódov, apod. Ďalšou časťou je webové rozhranie…

SIM karty

Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » SIM karty

V záložke SIM karty je možné objednať SIM kartu alebo požiadať o jej aktiváciu. SIM karty Objednanie a zaktivovanie dátovej SIM karty Pre pokladne: Markeeta-SmartPokladna, Markeeta Pay. Pokiaľ SIM karta vo Pokladni už je, postupujte podľa kroku…

Dotyková pokladňa

Dotyková pokladňa

p(#dp). Dotyková pokladňa slúži na predaj sortimentu. Pokladničný predaj je v prípade pripojenia k internetu realizovaný online – dáta o predaji sú priamo odosielané na FS. Dáta sú v pravidelných intervaloch vďaka replikácii automaticky zabezpečene…

Technická sekcia

Technická sekcia

V tejto sekcii nájdete podrobné informácie o jednotlivých zariadeniach (pokladne aj príslušenstvo) a tiež ako ich konfigurovať. Rozdelenie technickej sekcie Prehľad typov pokladní – prehľad všetkých typov pokladní Markeeta Prehľad…

Pripojenie k internetu

Pripojenie k internetu

Vaše zariadenie je možné k internetu pripojiť 2 spôsobmi: 1. Pripojenie cez WiFi Spôsob pripojenia záleží na type Vášho zariadenia: Markeeta Smart Markeeta Smart Návod k Markeetě Smart – Ako pripojiť Vašu pokladňu k…

Začíname

Začíname

Vitajte na stránkach používateľskej príručky pokladničného systému MARKEETA Nájdete tu všetky informácie o tom, ako pracovať s dotykovou obrazovkou a webovým rozhraním manažéra a ako využívať ich jednotlivé funkcie. V tejto príručke môžete…

Konfigurácia zariadenia

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia

V tejto kapitole nájdete konfiguráciu všetkých prípojných zariadení Markeety. h3.Konfigurácia podľa typu zariadenia Tlačiarne Čítačky čiarových kódov Platobné terminály Pokladničné zásuvky Váhy Zákaznícke…

Webové rozhranie manažéra

Webové rozhranie manažéra

Webové rozhranie manažéra slúži na správu jednotlivých prevádzok a pokladní. V závislosti na Vašom balíčku služieb umožňuje si prispôsobiť jednotlivé funkcie. Všetky dáta na jednotlivých pokladniach sú odosielané do webového rozhrania…

Kontakt

Kontakt

Prehľad predajní a servisných partnerov nájdete tu: https://markeeta.sk/kontakt Potrebujete poradiť? Servisnú podporu pokladničného systému MARKEETA je možné kontaktovať telefonicky na čísle 222 264 278 alebo na e-mailovej adrese podpora@markeeta.sk…

Moja pokladňa

Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa

Stránka Moja pokladňa slúži k správe údajov o užívateľovi a prevádzkovateľovi, zadaní parametrov pokladne, správe SIM kariet a prehľadu komunikácie či Vašich dokladov (faktúr). Moje pokladna 1 Moje údaje – Osobné údaje majiteľa prevádzok. 2…

Váhy

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy

Komunikácia s váhami prebieha pomocou knižnice Smart Scale Library, ktorá je súčasťou každej inštalácie aplikácie Markeeta. Aktuálne sú podporované iba váhy CAS-ER plus (protokol Dialóg 06 typ 12). Ak je knižnica Smart Scale Library porušená,…

Než začnete markovať

Začíname » Než začnete markovať

Po zakúpení novej pokladnice je nutné urobiť niekoľko krokov, než budete môcť začať markovať. !Tieto kroky odporúčame urobiť cez Váš osobný počítač. Urobiť nasledujúce kroky cez Váš osobný počítač bude navyše jednoduchšie a…

Schéma zapojenia

K stiahnutiu » Schéma zapojenia

MARKEETA Smart – CHDU BOWA MARKEETA Profi – CHDU TECH MARKEETA Plus – CHDU TECH MARKEETA Pay – CHDU APOS

Prehľad príslušenstva

Technická sekcia » Prehľad príslušenstva

Tlačiarne: Rongta RP58 - 58 mm, USB - konfigurácia - Využíva sa s BOWA CHDU Rongta RP80 - 80 mm, USB, rezačka - konfigurácia - Využíva sa s CHDU TECH Rongta RP80 - 80 mm, USB nebo LAN/WiFi, rezačka - konfigurácia - Využíva…

Prehľad typov pokladní

Technická sekcia » Prehľad typov pokladní

Po kliknutí na názov pokladne budete presmerovaný na náš e-shop. MARKEETA Smart Připojení: LTE, WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth Obrazovka: 10“ multi-touch Rozlišení: 1280 × 800 Porty: SD Card, 1x micro USB Další informace: Robustní a…

Pokladničné zásuvky

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Pokladničné zásuvky

Konfigurácia šuplíka Model: CASH_LUXE_C420_A Vo svojom manažéri prejdite do sekcie Nastavenia záložky Zariadenie a pridajte nové zariadenie s rolou Šuplík. Na pokladni spustite Replikáciu a pripojte pokladničnú zásuvku k pokladni. V Rýchlych…

Tlačiarne

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Tlačiarne

Ako pripojiť a nastaviť tlačiareň? Najprv je nutné mať nastavenú tlačiareň vo webovom rozhraní manažéra v záložke Nastavenia – Zariadenia (zobrazené nižšie). Rola musí byť určená ako Tlačiareň účteniek. Nastavení tiskárny ve…

Nastavenie prepojenia s váhami

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Nastavenie prepojenia s váhami

Nastavenie váhy prebieha v dvoch krokoch. Najprv je nutné pridať zariadenie v webovom rozhraní manažéra v sekcii Nastavenia v záložke Zariadenie a potom nakonfigurovať pripojenie k zariadeniu na dotykovej pokladni. Postup: V manažéri v sekcii Nastavenia v…

Platobné terminály

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Platobné terminály

Podporované terminály: Markeeta Pay Konfigurácia Platobného terminálu Markeeta Pay Postup konfigurácie platobných funkcií: Pre konfiguráciu platobných funkcií je potrebné mať zariadenie registrované na portáli Solitea Pay. Manuál a postup…

SIM karta

Pripojenie k internetu » SIM karta

SIM kartu je možné používať pre pokladne Markeeta-SmartPokladna a Markeeta Pay. *Ako aktivovať či objednať SIM kartu nájdete v kapitole Webové rozhranie manažéra v sekcii SIM karty. Ako vložiť SIM kartu do pokladne? Tu nájdete informácie, ako…

Zákaznícky displej

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Zákaznícky displej

Zákaznícke displeje slúžia pre zákazníka na zobrazenie informácií o markovaných položkách a celkovej cene na zaplatenie. Rozdělení kapitoly: Řádkový displej Gigatek Řádkový displej FL2024 Najskôr na Vašej dotykovej pokladni prejdite…

Obrazovka markovania

Dotyková pokladňa » Obrazovka markovania

Vzhľad a funkcie obrazovky markovania sa líšia typom balíčka služieb. *Ako priradiť predajné položky na markovaciu obrazovku, nájdete v kapitole Nastavenie markovacej obrazovky. Obrazovka markování - balíček služeb Basic Obrazovka markování -…

K stiahnutiu

K stiahnutiu

Príručky, ktoré sú vkladané do balenia pokladníc, môžete tiež stiahnuť na nižšie uvedených odkazoch: Všeobecné návody Registracia pokladnice Návody pre konkrétne typy pokladníc Markeeta SMART – OBSAH, ZAPOJENIE, ZAPNUTIE Prvé…

Čo robiť, keď…

» Čo robiť, keď…

V prípade, že Vám pokladňa vypisuje koniec platnosti certifikátu či sa táto hláška vypisuje na bločku, je nutné obnoviť certifikát v pokladni. Pre obnovu certifikátu je nutné vygenerovať si nové autentifikačné údaje. Ďalšie informácie, vrátane…

Funkcia úvodnej obrazovky

Dotyková pokladňa » Funkcia úvodnej obrazovky

Pri prvom spustení aplikácie Markeeta máte na výber Prihlásiť sa alebo Registrovať. První spuštění aplikace 1 Nová registrácia – Ak ešte nemáme vytvorenú registráciu, kliknite na Registrovať. Registráciu je možné vytvoriť priamo z…

Sprievodca registráciou

Začíname » Než začnete markovať » Sprievodca registráciou

!Tieto kroky odporúčame robiť cez Váš osobný počítač. Urobiť nasledujúce kroky cez Váš osobný počítač bude navyše jednoduchšie a ergonomickejšie. Ak ste nový zákazník, registráciu vykonajte nasledovne: Registrácia sa dá urobiť priamo na…

Správy

Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Správy

V záložke Správy sa zobrazujú informačné správy zaslané na pokladňu. *Túto funkciu využijete napríklad, ak obsluha na pokladni správu odklikne, takže sa už zobrazovať nebude a Vy ako majiteľ si túto správu potrebujte prečítať. Alebo správu na…

Konfigurácia sieťových tlačiarní

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Tlačiarne » Konfigurácia sieťových tlačiarní

Nastavenie sieťových parametrov tlačiarne Rongta RP80W LAN/WiFi Pripojte sieťovú tlačiareň (LAN (kábel), WiFi) cez USB kábel k počítaču. Z inštalačného CD, ktoré nájdete v balení pri tlačiarni, nainštalujte potrebné ovládače –…

Markovanie vážených položiek

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Markovanie vážených položiek

Pri markovaní váženej položky najskôr zaistite, aby bola váha od posledného váženia vynulovaná. Ako markovať vážené položky? Vložte tovar na váhu a zvoľte na markovacej obrazovke predajnú položku. Pokladňa po obdržaní informácií o položke,…

Nastavenie vážených položiek

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Nastavenie vážených položiek

p(#vazenepolozky). Vážené položky sa nastavujú cez webové rozhranie manažéra rovnakým spôsobom ako všetky ostatné 1 Predajné položky predajne-polozky}. Ako nastaviť váženú položku? Ak už máte položku vytvorenú, stlačte 2 Ikonu ceruzky. Ak…

Zobrazenie informácií o prepojení s váhou

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Zobrazenie informácií o prepojení s váhou

p(#informace). Informácie o prepojení pokladnice s váhou získate v module Systém v Rýchlych voľbách na dotykovej pokladni. Ako zobraziť informácie o prepojení s váhou? Najprv kliknite v Rýchlych voľbách na ozubené koliesko 1 Systém…

Obnova certifikátu/autentifikačných údajov (SK)

Začíname » Obnova certifikátu/autentifikačných údajov (SK)

V prípade, že Vám pokladňa vypisuje koniec platnosti certifikátu či sa táto hláška vypisuje na bločku, je nutné obnoviť certifikát v pokladni. Pre obnovu certifikátu je nutné vygenerovať si nové autentifikačné údaje. Návod na vygenerovanie nových…

Balíčky služieb

Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Balíčky služieb

Na záložke Balíčky služieb nájdete informácie o prevádzkach ak nim priradeným balíčkom služieb. Balíčky služeb 1 Kód – Kódové označenie terminálu. 2 Názov – Názov terminálu. 3 Produkt – Typ balíka služieb (Štart,…

Servis / reklamácia

Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Servis / reklamácia

Na záložke Servis / Reklamácia nájdete informácie o vytvorených požiadavkách týkajúcich sa servisu či reklamácie. Servis/Reklamace 1 Nová požiadavka – Otvorenie okna pre vytvorenie Reklamácie. 2 Tabuľka požiadaviek – Zoznam všetkých…