Search
Related topics are listed below.
Sklady a dochádzka
Webové rozhranie manažéra » Prehľady » Sklady a dochádzka
Záložka Sklad a Docházka je dostupná iba pre balíček služieb Biznis. Stav skladu k dátumu Stav skladu k datu 1 Stav skladu k dátumu – Vám ponúka možnosť nazerať do skladu nielen k aktuálnemu dňu, ale je možné si vybrať konkrétny deň,…
Zobrazenie informácií o prepojení s váhou
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Zobrazenie informácií o prepojení s váhou
p(#informace). Informácie o prepojení pokladnice s váhou získate v module Systém v Rýchlych voľbách na dotykovej pokladni. Ako zobraziť informácie o prepojení s váhou? Najprv kliknite v Rýchlych voľbách na ozubené koliesko 1 Systém…
Vyhľadávanie a triedenie účteniek
Webové rozhranie manažéra » Účtenky » Vyhľadávanie a triedenie účteniek
Nastavenie filtra účteniek Pre vyhľadanie účteniek, zvoľte v záložke Účtenky možnosť 1 Hľadať. Vyhledávání a třídění účtenek 2 Obdobie – Zvoľte z ponuky obdobie, za ktoré chcete účtenky zobraziť (Dnes, Zajtra, Minulý týždeň,…
Nastavenie prepojenia s váhami
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Nastavenie prepojenia s váhami
Nastavenie váhy prebieha v dvoch krokoch. Najprv je nutné pridať zariadenie v webovom rozhraní manažéra v sekcii Nastavenia v záložke Zariadenie a potom nakonfigurovať pripojenie k zariadeniu na dotykovej pokladni. Postup: V manažéri v sekcii Nastavenia v…
Pokladničné zásuvky
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Pokladničné zásuvky
Konfigurácia šuplíka Model: CASH_LUXE_C420_A Vo svojom manažéri prejdite do sekcie Nastavenia záložky Zariadenie a pridajte nové zariadenie s rolou Šuplík. Na pokladni spustite Replikáciu a pripojte pokladničnú zásuvku k pokladni. V Rýchlych…
Váhy
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy
Komunikácia s váhami prebieha pomocou knižnice Smart Scale Library, ktorá je súčasťou každej inštalácie aplikácie Markeeta. Aktuálne sú podporované iba váhy CAS-ER plus (protokol Dialóg 06 typ 12). Ak je knižnica Smart Scale Library porušená,…
Markovanie vážených položiek
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Markovanie vážených položiek
Pri markovaní váženej položky najskôr zaistite, aby bola váha od posledného váženia vynulovaná. Ako markovať vážené položky? Vložte tovar na váhu a zvoľte na markovacej obrazovke predajnú položku. Pokladňa po obdržaní informácií o položke,…
Prvé prihlásenie do webového rozhrania
Webové rozhranie manažéra » Prvé prihlásenie do webového rozhrania
p(#prvniprihlaseni). Pri prvom prihlásení do webového rozhrania sa Vám objaví sprievodca, ktorý Vás naučí základné úlohy potrebné na predávanie. *Pokiaľ toto nie je Vaše prvé prihlásenie, prejdite na ďalšiu kapitolu – Moja…
Nastavenie vážených položiek
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Nastavenie vážených položiek
p(#vazenepolozky). Vážené položky sa nastavujú cez webové rozhranie manažéra rovnakým spôsobom ako všetky ostatné 1 Predajné položky predajne-polozky}. Ako nastaviť váženú položku? Ak už máte položku vytvorenú, stlačte 2 Ikonu ceruzky. Ak…
Zákaznícky displej
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Zákaznícky displej
Zákaznícke displeje slúžia pre zákazníka na zobrazenie informácií o markovaných položkách a celkovej cene na zaplatenie. Rozdělení kapitoly: Řádkový displej Gigatek Řádkový displej FL2024 Najskôr na Vašej dotykovej pokladni prejdite…
Prihlásenie do webového rozhrania
Webové rozhranie manažéra » Prihlásenie do webového rozhrania
Na prihlásenie do webového rozhrania manažéra prejdite na stránku https://manager.markeeta.sk. Do prihlasovacieho dialógu vyplňte 1 Prihlasovacie meno a 2 Heslo, ktoré ste si vybrali pri registrácii. Po vyplnení prihlasovacích údajov kliknite na 3…
Dotyková pokladňa
Dotyková pokladňa
p(#dp). Dotyková pokladňa slúži na predaj sortimentu. Pokladničný predaj je v prípade pripojenia k internetu realizovaný online – dáta o predaji sú priamo odosielané na FS. Dáta sú v pravidelných intervaloch vďaka replikácii automaticky zabezpečene…
Začíname
Začíname
Vitajte na stránkach používateľskej príručky pokladničného systému MARKEETA Nájdete tu všetky informácie o tom, ako pracovať s dotykovou obrazovkou a webovým rozhraním manažéra a ako využívať ich jednotlivé funkcie. V tejto príručke môžete…
Prehľad príslušenstva
Technická sekcia » Prehľad príslušenstva
Tlačiarne: Rongta RP58 - 58 mm, USB - konfigurácia - Využíva sa s BOWA CHDU Rongta RP80 - 80 mm, USB, rezačka - konfigurácia - Využíva sa s CHDU TECH Rongta RP80 - 80 mm, USB nebo LAN/WiFi, rezačka - konfigurácia - Využíva…
Technická sekcia
Technická sekcia
V tejto sekcii nájdete podrobné informácie o jednotlivých zariadeniach (pokladne aj príslušenstvo) a tiež ako ich konfigurovať. Rozdelenie technickej sekcie Prehľad typov pokladní – prehľad všetkých typov pokladní Markeeta Prehľad…
Ako MARKEETA funguje
Začíname » Ako MARKEETA funguje
Pokladničný systém je rozdelený do dvoch častí. Prvou časťou je dotyková obrazovka (terminál) s pripojením k internetu a k nej pripojené periférie ako napr. tlačiareň, váha, čítačka čiarových kódov, apod. Ďalšou časťou je webové rozhranie…
Webové rozhranie manažéra
Webové rozhranie manažéra
Webové rozhranie manažéra slúži na správu jednotlivých prevádzok a pokladní. V závislosti na Vašom balíčku služieb umožňuje si prispôsobiť jednotlivé funkcie. Všetky dáta na jednotlivých pokladniach sú odosielané do webového rozhrania…
Než začnete markovať
Začíname » Než začnete markovať
Po zakúpení novej pokladnice je nutné urobiť niekoľko krokov, než budete môcť začať markovať. !Tieto kroky odporúčame urobiť cez Váš osobný počítač. Urobiť nasledujúce kroky cez Váš osobný počítač bude navyše jednoduchšie a…
Moja pokladňa
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa
Stránka Moja pokladňa slúži k správe údajov o užívateľovi a prevádzkovateľovi, zadaní parametrov pokladne, správe SIM kariet a prehľadu komunikácie či Vašich dokladov (faktúr). Moje pokladna 1 Moje údaje – Osobné údaje majiteľa prevádzok. 2…
Konfigurácia zariadenia
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia
V tejto kapitole nájdete konfiguráciu všetkých prípojných zariadení Markeety. h3.Konfigurácia podľa typu zariadenia Tlačiarne Čítačky čiarových kódov Platobné terminály Pokladničné zásuvky Váhy Zákaznícke…
Kontakt
Kontakt
Prehľad predajní a servisných partnerov nájdete tu: https://markeeta.sk/kontakt Potrebujete poradiť? Servisnú podporu pokladničného systému MARKEETA je možné kontaktovať telefonicky na čísle 222 264 278 alebo na e-mailovej adrese podpora@markeeta.sk…
K stiahnutiu
K stiahnutiu
Príručky, ktoré sú vkladané do balenia pokladníc, môžete tiež stiahnuť na nižšie uvedených odkazoch: Všeobecné návody Registracia pokladnice Návody pre konkrétne typy pokladníc Markeeta SMART – OBSAH, ZAPOJENIE, ZAPNUTIE Prvé…
Pripojenie k internetu
Pripojenie k internetu
Vaše zariadenie je možné k internetu pripojiť 2 spôsobmi: 1. Pripojenie cez WiFi Spôsob pripojenia záleží na type Vášho zariadenia: Markeeta Smart Markeeta Smart Návod k Markeetě Smart – Ako pripojiť Vašu pokladňu k…
Prehľad typov pokladní
Technická sekcia » Prehľad typov pokladní
Po kliknutí na názov pokladne budete presmerovaný na náš e-shop. MARKEETA Smart Připojení: LTE, WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth Obrazovka: 10“ multi-touch Rozlišení: 1280 × 800 Porty: SD Card, 1x micro USB Další informace: Robustní a…
Tlačiarne
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Tlačiarne
Ako pripojiť a nastaviť tlačiareň? Najprv je nutné mať nastavenú tlačiareň vo webovom rozhraní manažéra v záložke Nastavenia – Zariadenia (zobrazené nižšie). Rola musí byť určená ako Tlačiareň účteniek. Nastavení tiskárny ve…
Platobné terminály
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Platobné terminály
Podporované terminály: Markeeta Pay Konfigurácia Platobného terminálu Markeeta Pay Postup konfigurácie platobných funkcií: Pre konfiguráciu platobných funkcií je potrebné mať zariadenie registrované na portáli Solitea Pay. Manuál a postup…
SIM karty
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » SIM karty
V záložke SIM karty je možné objednať SIM kartu alebo požiadať o jej aktiváciu. SIM karty Objednanie a zaktivovanie dátovej SIM karty Pre pokladne: Markeeta-SmartPokladna, Markeeta Pay. Pokiaľ SIM karta vo Pokladni už je, postupujte podľa kroku…
Sprievodca registráciou
Začíname » Než začnete markovať » Sprievodca registráciou
!Tieto kroky odporúčame robiť cez Váš osobný počítač. Urobiť nasledujúce kroky cez Váš osobný počítač bude navyše jednoduchšie a ergonomickejšie. Ak ste nový zákazník, registráciu vykonajte nasledovne: Registrácia sa dá urobiť priamo na…
Prehľady
Webové rozhranie manažéra » Prehľady
Na stránke Prehľady získate kompletný prehľad Vašich predajov v systéme Markeeta. Prehľady je možné rozdeliť do základných skupín 1 Uzavreté účty a 2 Otvorené účty. *Pre balík služieb Pro je stránka Prehľady rozšírená o skupinu 3 Sklady,…
SIM karta
Pripojenie k internetu » SIM karta
SIM kartu je možné používať pre pokladne Markeeta-SmartPokladna a Markeeta Pay. *Ako aktivovať či objednať SIM kartu nájdete v kapitole Webové rozhranie manažéra v sekcii SIM karty. Ako vložiť SIM kartu do pokladne? Tu nájdete informácie, ako…
Obrazovka markovania
Dotyková pokladňa » Obrazovka markovania
Vzhľad a funkcie obrazovky markovania sa líšia typom balíčka služieb. *Ako priradiť predajné položky na markovaciu obrazovku, nájdete v kapitole Nastavenie markovacej obrazovky. Obrazovka markování - balíček služeb Basic Obrazovka markování -…
Konfigurácia sieťových tlačiarní
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Tlačiarne » Konfigurácia sieťových tlačiarní
Nastavenie sieťových parametrov tlačiarne Rongta RP80W LAN/WiFi Pripojte sieťovú tlačiareň (LAN (kábel), WiFi) cez USB kábel k počítaču. Z inštalačného CD, ktoré nájdete v balení pri tlačiarni, nainštalujte potrebné ovládače –…
Význam chýb, ktoré môžu nastať pri odosielaní účteniek
Webové rozhranie manažéra » Účtenky » Význam chýb, ktoré môžu nastať pri odosielaní účteniek
Pri odosielaní účteniek na EET môže dôjsť k chybám, v tejto kapitole zistíte, aké chyby to sú, aký majú význam a ako ich opraviť. Chyby sa členia na kritické a nekritické. Pri kritických chybách sa účtenka na EET neodoslala, zatiaľ čo pri…
Obnova certifikátu/autentifikačných údajov (SK)
Začíname » Obnova certifikátu/autentifikačných údajov (SK)
V prípade, že Vám pokladňa vypisuje koniec platnosti certifikátu či sa táto hláška vypisuje na bločku, je nutné obnoviť certifikát v pokladni. Pre obnovu certifikátu je nutné vygenerovať si nové autentifikačné údaje. Návod na vygenerovanie nových…
Prevádzkovateľ
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Prevádzkovateľ
V záložke Prevádzkovateľ nájdete informácie o majiteľovi balíčka služieb a prehľad prevádzok a terminálov. Tieto informácie sú zhodné s tými, ktoré boli zadané v sprievodcovi registráciou. Záložka Prevádzkovateľ tiež slúži na pridanie novej…
Správy
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Správy
V záložke Správy sa zobrazujú informačné správy zaslané na pokladňu. *Túto funkciu využijete napríklad, ak obsluha na pokladni správu odklikne, takže sa už zobrazovať nebude a Vy ako majiteľ si túto správu potrebujte prečítať. Alebo správu na…
Hotline
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Hotline
Na záložke Hotline si môžete prechádzať a kontrolovať stav Vašich požiadaviek, ktoré ste podali na zákaznícku podporu Markeety buď telefonicky, e-mailom alebo správou z Vašej pokladne pomocou tlačidla Servis. Prehľad požiadaviek Hotline 1 Číslo…
Servis / reklamácia
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Servis / reklamácia
Na záložke Servis / Reklamácia nájdete informácie o vytvorených požiadavkách týkajúcich sa servisu či reklamácie. Servis/Reklamace 1 Nová požiadavka – Otvorenie okna pre vytvorenie Reklamácie. 2 Tabuľka požiadaviek – Zoznam všetkých…
Čítačky čiarových kódov
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Čítačky čiarových kódov
Konfigurácia čítačky Čítačku čiarových kódov nie je potrebné nijako špeciálne konfigurovať v nastavení pokladne ako zariadenie. Stačí ju pripojiť k pokladni a prejsť nasledujúce kroky: Podľa typu pripojenia čítačky (1 USB, 2 PS/2, 3 RS 232 *),…
Dashboard
Webové rozhranie manažéra » Dashboard
Stránka Dashboard slúži na zobrazenie štatistík a prehľadov predaja. Po prihlásení do Webového rozhrania manažéra budete automaticky presmerovaní na túto stránku. Stránka podľa Vášho nastavenia zobrazuje informácie o predajoch. Stránka Dashboard…
Účtenky
Webové rozhranie manažéra » Účtenky
Na stránke Účtenky nájdete všetky účty, ktoré boli zaplatené alebo uložené na dotykovej pokladni. Účtenky je možné triediť, radiť a vyhľadávať medzi nimi podľa predvolených alebo vlastných filtrov, ktoré je možné aj ukladať. Samozrejmosťou…
Funkcia úvodnej obrazovky
Dotyková pokladňa » Funkcia úvodnej obrazovky
Pri prvom spustení aplikácie Markeeta máte na výber Prihlásiť sa alebo Registrovať. První spuštění aplikace 1 Nová registrácia – Ak ešte nemáme vytvorenú registráciu, kliknite na Registrovať. Registráciu je možné vytvoriť priamo z…
Uzavreté účty
Webové rozhranie manažéra » Prehľady » Uzavreté účty
V sekcii Uzavreté účty sú dostupné prehľady, ktoré zohľadňujú iba uzavreté a zaplatené účtenky a ich položky. Základný prehľad Uzavřené účty - Základní přehled 1 Obdobie – Zvoľte si časové obdobie, za ktoré chcete prehľad…
Balíčky služieb
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Balíčky služieb
Na záložke Balíčky služieb nájdete informácie o prevádzkach ak nim priradeným balíčkom služieb. Balíčky služeb 1 Kód – Kódové označenie terminálu. 2 Názov – Názov terminálu. 3 Produkt – Typ balíka služieb (Štart,…
Otvorené účty
Webové rozhranie manažéra » Prehľady » Otvorené účty
Prehľady otvorených účtov ponúkajú súhrnný náhľad na práve otvorené účty podľa vybraného filtrovania. Prehľad podľa skupín Otevřené účty - Přehled podle skupin 1 Prehľad podľa skupín – Zobrazuje sa prehľad podľa jednotlivých…
Doklady
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Doklady
V záložke Doklady môžete dohľadať a kontrolovať stav Vašich platieb a tiež nájsť doklady (faktúry) – napríklad faktúry za platbu balíčka či SIM karty atď. Doklady 1 Stav – Stav uhradenia platby (čaká na úhradu alebo uhradené).…
Inštalácie koreňových certifikátov
Inštalácie koreňových certifikátov
Postup inštalácie koreňových certifikátov: 1. Kliknite na inštaláciu koreňových certifikátov z oznamovacej lišty. 2. Vybraný koreňový certifikát nainštalujte. 3. Certifikát pomenujte “ekasa” a uložte. 4. Nastavte odomykací PIN…
Moje údaje
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Moje údaje
Na záložke Moje údaje je možné zmeniť kontaktné údaje majiteľa prevádzok. Moje údaje Je možné zmeniť priezvisko, meno, email, telefón, ulicu, mesto, PSČ a krajinu. Prihlasovacie meno je používané pre prihlásenie do webového rozhrania…
Čo robiť, keď…
» Čo robiť, keď…
V prípade, že Vám pokladňa vypisuje koniec platnosti certifikátu či sa táto hláška vypisuje na bločku, je nutné obnoviť certifikát v pokladni. Pre obnovu certifikátu je nutné vygenerovať si nové autentifikačné údaje. Ďalšie informácie, vrátane…