The topic you requested could not be found.
Related topics are listed below.

Účtenky

Webové rozhranie manažéra » Účtenky

Na stránke Účtenky nájdete všetky účty, ktoré boli zaplatené alebo uložené na dotykovej pokladni. Účtenky je možné triediť, radiť a vyhľadávať medzi nimi podľa predvolených alebo vlastných filtrov, ktoré je možné aj ukladať. Samozrejmosťou…

Význam chýb, ktoré môžu nastať pri odosielaní účteniek

Webové rozhranie manažéra » Účtenky » Význam chýb, ktoré môžu nastať pri odosielaní účteniek

Pri odosielaní účteniek na EET môže dôjsť k chybám, v tejto kapitole zistíte, aké chyby to sú, aký majú význam a ako ich opraviť. Chyby sa členia na kritické a nekritické. Pri kritických chybách sa účtenka na EET neodoslala, zatiaľ čo pri…

Prehľady

Webové rozhranie manažéra » Prehľady

Na stránke Prehľady získate kompletný prehľad Vašich predajov v systéme Markeeta. Prehľady je možné rozdeliť do základných skupín 1 Uzavreté účty a 2 Otvorené účty. *Pre balík služieb Pro je stránka Prehľady rozšírená o skupinu 3 Sklady,…

Prvé prihlásenie do webového rozhrania

Webové rozhranie manažéra » Prvé prihlásenie do webového rozhrania

p(#prvniprihlaseni). Pri prvom prihlásení do webového rozhrania sa Vám objaví sprievodca, ktorý Vás naučí základné úlohy potrebné na predávanie. *Pokiaľ toto nie je Vaše prvé prihlásenie, prejdite na ďalšiu kapitolu – Moja…

Začíname

Začíname

Vitajte na stránkach používateľskej príručky pokladničného systému MARKEETA Nájdete tu všetky informácie o tom, ako pracovať s dotykovou obrazovkou a webovým rozhraním manažéra a ako využívať ich jednotlivé funkcie. V tejto príručke môžete…

Dotyková pokladňa

Dotyková pokladňa

p(#dp). Dotyková pokladňa slúži na predaj sortimentu. Pokladničný predaj je v prípade pripojenia k internetu realizovaný online – dáta o predaji sú priamo odosielané na FS. Dáta sú v pravidelných intervaloch vďaka replikácii automaticky zabezpečene…

Uzavreté účty

Webové rozhranie manažéra » Prehľady » Uzavreté účty

V sekcii Uzavreté účty sú dostupné prehľady, ktoré zohľadňujú iba uzavreté a zaplatené účtenky a ich položky. Základný prehľad Uzavřené účty - Základní přehled 1 Obdobie – Zvoľte si časové obdobie, za ktoré chcete prehľad…

Servis / reklamácia

Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Servis / reklamácia

Na záložke Servis / Reklamácia nájdete informácie o vytvorených požiadavkách týkajúcich sa servisu či reklamácie. Servis/Reklamace 1 Nová požiadavka – Otvorenie okna pre vytvorenie Reklamácie. 2 Tabuľka požiadaviek – Zoznam všetkých…

Než začnete markovať

Začíname » Než začnete markovať

Po zakúpení novej pokladnice je nutné urobiť niekoľko krokov, než budete môcť začať markovať. !Tieto kroky odporúčame urobiť cez Váš osobný počítač. Urobiť nasledujúce kroky cez Váš osobný počítač bude navyše jednoduchšie a…