Search
Related topics are listed below.
Nastavenie prepojenia s váhami
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Nastavenie prepojenia s váhami
Nastavenie váhy prebieha v dvoch krokoch. Najprv je nutné pridať zariadenie v webovom rozhraní manažéra v sekcii Nastavenia v záložke Zariadenie a potom nakonfigurovať pripojenie k zariadeniu na dotykovej pokladni. Postup: V manažéri v sekcii Nastavenia v…
Zobrazenie informácií o prepojení s váhou
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Zobrazenie informácií o prepojení s váhou
p(#informace). Informácie o prepojení pokladnice s váhou získate v module Systém v Rýchlych voľbách na dotykovej pokladni. Ako zobraziť informácie o prepojení s váhou? Najprv kliknite v Rýchlych voľbách na ozubené koliesko 1 Systém…
Markovanie vážených položiek
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Markovanie vážených položiek
Pri markovaní váženej položky najskôr zaistite, aby bola váha od posledného váženia vynulovaná. Ako markovať vážené položky? Vložte tovar na váhu a zvoľte na markovacej obrazovke predajnú položku. Pokladňa po obdržaní informácií o položke,…
Váhy
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy
Komunikácia s váhami prebieha pomocou knižnice Smart Scale Library, ktorá je súčasťou každej inštalácie aplikácie Markeeta. Aktuálne sú podporované iba váhy CAS-ER plus (protokol Dialóg 06 typ 12). Ak je knižnica Smart Scale Library porušená,…
Pokladničné zásuvky
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Pokladničné zásuvky
Konfigurácia šuplíka Model: CASH_LUXE_C420_A Vo svojom manažéri prejdite do sekcie Nastavenia záložky Zariadenie a pridajte nové zariadenie s rolou Šuplík. Na pokladni spustite Replikáciu a pripojte pokladničnú zásuvku k pokladni. V Rýchlych…
Kontakt
Kontakt
Prehľad predajní a servisných partnerov nájdete tu: https://markeeta.sk/kontakt Potrebujete poradiť? Servisnú podporu pokladničného systému MARKEETA je možné kontaktovať telefonicky na čísle 222 264 278 alebo na e-mailovej adrese podpora@markeeta.sk…
Prvé prihlásenie do webového rozhrania
Webové rozhranie manažéra » Prvé prihlásenie do webového rozhrania
p(#prvniprihlaseni). Pri prvom prihlásení do webového rozhrania sa Vám objaví sprievodca, ktorý Vás naučí základné úlohy potrebné na predávanie. *Pokiaľ toto nie je Vaše prvé prihlásenie, prejdite na ďalšiu kapitolu – Moja…
Servis / reklamácia
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Servis / reklamácia
Na záložke Servis / Reklamácia nájdete informácie o vytvorených požiadavkách týkajúcich sa servisu či reklamácie. Servis/Reklamace 1 Nová požiadavka – Otvorenie okna pre vytvorenie Reklamácie. 2 Tabuľka požiadaviek – Zoznam všetkých…
Konfigurácia sieťových tlačiarní
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Tlačiarne » Konfigurácia sieťových tlačiarní
Nastavenie sieťových parametrov tlačiarne Rongta RP80W LAN/WiFi Pripojte sieťovú tlačiareň (LAN (kábel), WiFi) cez USB kábel k počítaču. Z inštalačného CD, ktoré nájdete v balení pri tlačiarni, nainštalujte potrebné ovládače –…
Prevádzkovateľ
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Prevádzkovateľ
V záložke Prevádzkovateľ nájdete informácie o majiteľovi balíčka služieb a prehľad prevádzok a terminálov. Tieto informácie sú zhodné s tými, ktoré boli zadané v sprievodcovi registráciou. Záložka Prevádzkovateľ tiež slúži na pridanie novej…
Inštalácie koreňových certifikátov
Inštalácie koreňových certifikátov
Postup inštalácie koreňových certifikátov: 1. Kliknite na inštaláciu koreňových certifikátov z oznamovacej lišty. 2. Vybraný koreňový certifikát nainštalujte. 3. Certifikát pomenujte “ekasa” a uložte. 4. Nastavte odomykací PIN…
Nastavenie vážených položiek
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Nastavenie vážených položiek
p(#vazenepolozky). Vážené položky sa nastavujú cez webové rozhranie manažéra rovnakým spôsobom ako všetky ostatné 1 Predajné položky predajne-polozky}. Ako nastaviť váženú položku? Ak už máte položku vytvorenú, stlačte 2 Ikonu ceruzky. Ak…
Účtenky
Webové rozhranie manažéra » Účtenky
Na stránke Účtenky nájdete všetky účty, ktoré boli zaplatené alebo uložené na dotykovej pokladni. Účtenky je možné triediť, radiť a vyhľadávať medzi nimi podľa predvolených alebo vlastných filtrov, ktoré je možné aj ukladať. Samozrejmosťou…
Obnova certifikátu/autentifikačných údajov (SK)
Začíname » Obnova certifikátu/autentifikačných údajov (SK)
V prípade, že Vám pokladňa vypisuje koniec platnosti certifikátu či sa táto hláška vypisuje na bločku, je nutné obnoviť certifikát v pokladni. Pre obnovu certifikátu je nutné vygenerovať si nové autentifikačné údaje. Návod na vygenerovanie nových…
SIM karta
Pripojenie k internetu » SIM karta
SIM kartu je možné používať pre pokladne Markeeta-SmartPokladna a Markeeta Pay. *Ako aktivovať či objednať SIM kartu nájdete v kapitole Webové rozhranie manažéra v sekcii SIM karty. Ako vložiť SIM kartu do pokladne? Tu nájdete informácie, ako…
Ako MARKEETA funguje
Začíname » Ako MARKEETA funguje
Pokladničný systém je rozdelený do dvoch častí. Prvou časťou je dotyková obrazovka (terminál) s pripojením k internetu a k nej pripojené periférie ako napr. tlačiareň, váha, čítačka čiarových kódov, apod. Ďalšou časťou je webové rozhranie…
Hotline
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Hotline
Na záložke Hotline si môžete prechádzať a kontrolovať stav Vašich požiadaviek, ktoré ste podali na zákaznícku podporu Markeety buď telefonicky, e-mailom alebo správou z Vašej pokladne pomocou tlačidla Servis. Prehľad požiadaviek Hotline 1 Číslo…
Funkcia úvodnej obrazovky
Dotyková pokladňa » Funkcia úvodnej obrazovky
Pri prvom spustení aplikácie Markeeta máte na výber Prihlásiť sa alebo Registrovať. První spuštění aplikace 1 Nová registrácia – Ak ešte nemáme vytvorenú registráciu, kliknite na Registrovať. Registráciu je možné vytvoriť priamo z…
Balíčky služieb
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Balíčky služieb
Na záložke Balíčky služieb nájdete informácie o prevádzkach ak nim priradeným balíčkom služieb. Balíčky služeb 1 Kód – Kódové označenie terminálu. 2 Názov – Názov terminálu. 3 Produkt – Typ balíka služieb (Štart,…
Sprievodca registráciou
Začíname » Než začnete markovať » Sprievodca registráciou
!Tieto kroky odporúčame robiť cez Váš osobný počítač. Urobiť nasledujúce kroky cez Váš osobný počítač bude navyše jednoduchšie a ergonomickejšie. Ak ste nový zákazník, registráciu vykonajte nasledovne: Registrácia sa dá urobiť priamo na…
Prehľady
Webové rozhranie manažéra » Prehľady
Na stránke Prehľady získate kompletný prehľad Vašich predajov v systéme Markeeta. Prehľady je možné rozdeliť do základných skupín 1 Uzavreté účty a 2 Otvorené účty. *Pre balík služieb Pro je stránka Prehľady rozšírená o skupinu 3 Sklady,…
Vyhľadávanie a triedenie účteniek
Webové rozhranie manažéra » Účtenky » Vyhľadávanie a triedenie účteniek
Nastavenie filtra účteniek Pre vyhľadanie účteniek, zvoľte v záložke Účtenky možnosť 1 Hľadať. Vyhledávání a třídění účtenek 2 Obdobie – Zvoľte z ponuky obdobie, za ktoré chcete účtenky zobraziť (Dnes, Zajtra, Minulý týždeň,…
Zákaznícky displej
Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Zákaznícky displej
Zákaznícke displeje slúžia pre zákazníka na zobrazenie informácií o markovaných položkách a celkovej cene na zaplatenie. Rozdělení kapitoly: Řádkový displej Gigatek Řádkový displej FL2024 Najskôr na Vašej dotykovej pokladni prejdite…
Správy
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Správy
V záložke Správy sa zobrazujú informačné správy zaslané na pokladňu. *Túto funkciu využijete napríklad, ak obsluha na pokladni správu odklikne, takže sa už zobrazovať nebude a Vy ako majiteľ si túto správu potrebujte prečítať. Alebo správu na…
Význam chýb, ktoré môžu nastať pri odosielaní účteniek
Webové rozhranie manažéra » Účtenky » Význam chýb, ktoré môžu nastať pri odosielaní účteniek
Pri odosielaní účteniek na EET môže dôjsť k chybám, v tejto kapitole zistíte, aké chyby to sú, aký majú význam a ako ich opraviť. Chyby sa členia na kritické a nekritické. Pri kritických chybách sa účtenka na EET neodoslala, zatiaľ čo pri…
SIM karty
Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » SIM karty
V záložke SIM karty je možné objednať SIM kartu alebo požiadať o jej aktiváciu. SIM karty Objednanie a zaktivovanie dátovej SIM karty Pre pokladne: Markeeta-SmartPokladna, Markeeta Pay. Pokiaľ SIM karta vo Pokladni už je, postupujte podľa kroku…
Prihlásenie do webového rozhrania
Webové rozhranie manažéra » Prihlásenie do webového rozhrania
Na prihlásenie do webového rozhrania manažéra prejdite na stránku https://manager.markeeta.sk. Do prihlasovacieho dialógu vyplňte 1 Prihlasovacie meno a 2 Heslo, ktoré ste si vybrali pri registrácii. Po vyplnení prihlasovacích údajov kliknite na 3…