The topic you requested could not be found.
Related topics are listed below.

Nastavenie prepojenia s váhami

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Nastavenie prepojenia s váhami

Nastavenie váhy prebieha v dvoch krokoch. Najprv je nutné pridať zariadenie v webovom rozhraní manažéra v sekcii Nastavenia v záložke Zariadenie a potom nakonfigurovať pripojenie k zariadeniu na dotykovej pokladni. Postup: V manažéri v sekcii Nastavenia v…

Zobrazenie informácií o prepojení s váhou

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Zobrazenie informácií o prepojení s váhou

p(#informace). Informácie o prepojení pokladnice s váhou získate v module Systém v Rýchlych voľbách na dotykovej pokladni. Ako zobraziť informácie o prepojení s váhou? Najprv kliknite v Rýchlych voľbách na ozubené koliesko 1 Systém…

Markovanie vážených položiek

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Markovanie vážených položiek

Pri markovaní váženej položky najskôr zaistite, aby bola váha od posledného váženia vynulovaná. Ako markovať vážené položky? Vložte tovar na váhu a zvoľte na markovacej obrazovke predajnú položku. Pokladňa po obdržaní informácií o položke,…

Váhy

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy

Komunikácia s váhami prebieha pomocou knižnice Smart Scale Library, ktorá je súčasťou každej inštalácie aplikácie Markeeta. Aktuálne sú podporované iba váhy CAS-ER plus (protokol Dialóg 06 typ 12). Ak je knižnica Smart Scale Library porušená,…

Pokladničné zásuvky

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Pokladničné zásuvky

Konfigurácia šuplíka Model: CASH_LUXE_C420_A Vo svojom manažéri prejdite do sekcie Nastavenia záložky Zariadenie a pridajte nové zariadenie s rolou Šuplík. Na pokladni spustite Replikáciu a pripojte pokladničnú zásuvku k pokladni. V Rýchlych…

Kontakt

Kontakt

Prehľad predajní a servisných partnerov nájdete tu: https://markeeta.sk/kontakt Potrebujete poradiť? Servisnú podporu pokladničného systému MARKEETA je možné kontaktovať telefonicky na čísle 222 264 278 alebo na e-mailovej adrese podpora@markeeta.sk…

Prvé prihlásenie do webového rozhrania

Webové rozhranie manažéra » Prvé prihlásenie do webového rozhrania

p(#prvniprihlaseni). Pri prvom prihlásení do webového rozhrania sa Vám objaví sprievodca, ktorý Vás naučí základné úlohy potrebné na predávanie. *Pokiaľ toto nie je Vaše prvé prihlásenie, prejdite na ďalšiu kapitolu – Moja…

Servis / reklamácia

Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Servis / reklamácia

Na záložke Servis / Reklamácia nájdete informácie o vytvorených požiadavkách týkajúcich sa servisu či reklamácie. Servis/Reklamace 1 Nová požiadavka – Otvorenie okna pre vytvorenie Reklamácie. 2 Tabuľka požiadaviek – Zoznam všetkých…

Konfigurácia sieťových tlačiarní

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Tlačiarne » Konfigurácia sieťových tlačiarní

Nastavenie sieťových parametrov tlačiarne Rongta RP80W LAN/WiFi Pripojte sieťovú tlačiareň (LAN (kábel), WiFi) cez USB kábel k počítaču. Z inštalačného CD, ktoré nájdete v balení pri tlačiarni, nainštalujte potrebné ovládače –…

Prevádzkovateľ

Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Prevádzkovateľ

V záložke Prevádzkovateľ nájdete informácie o majiteľovi balíčka služieb a prehľad prevádzok a terminálov. Tieto informácie sú zhodné s tými, ktoré boli zadané v sprievodcovi registráciou. Záložka Prevádzkovateľ tiež slúži na pridanie novej…

Inštalácie koreňových certifikátov

Inštalácie koreňových certifikátov

Postup inštalácie koreňových certifikátov: 1. Kliknite na inštaláciu koreňových certifikátov z oznamovacej lišty. 2. Vybraný koreňový certifikát nainštalujte. 3. Certifikát pomenujte “ekasa” a uložte. 4. Nastavte odomykací PIN…

Nastavenie vážených položiek

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Váhy » Nastavenie vážených položiek

p(#vazenepolozky). Vážené položky sa nastavujú cez webové rozhranie manažéra rovnakým spôsobom ako všetky ostatné 1 Predajné položky predajne-polozky}. Ako nastaviť váženú položku? Ak už máte položku vytvorenú, stlačte 2 Ikonu ceruzky. Ak…

Účtenky

Webové rozhranie manažéra » Účtenky

Na stránke Účtenky nájdete všetky účty, ktoré boli zaplatené alebo uložené na dotykovej pokladni. Účtenky je možné triediť, radiť a vyhľadávať medzi nimi podľa predvolených alebo vlastných filtrov, ktoré je možné aj ukladať. Samozrejmosťou…

Obnova certifikátu/autentifikačných údajov (SK)

Začíname » Obnova certifikátu/autentifikačných údajov (SK)

V prípade, že Vám pokladňa vypisuje koniec platnosti certifikátu či sa táto hláška vypisuje na bločku, je nutné obnoviť certifikát v pokladni. Pre obnovu certifikátu je nutné vygenerovať si nové autentifikačné údaje. Návod na vygenerovanie nových…

SIM karta

Pripojenie k internetu » SIM karta

SIM kartu je možné používať pre pokladne Markeeta-SmartPokladna a Markeeta Pay. *Ako aktivovať či objednať SIM kartu nájdete v kapitole Webové rozhranie manažéra v sekcii SIM karty. Ako vložiť SIM kartu do pokladne? Tu nájdete informácie, ako…

Ako MARKEETA funguje

Začíname » Ako MARKEETA funguje

Pokladničný systém je rozdelený do dvoch častí. Prvou časťou je dotyková obrazovka (terminál) s pripojením k internetu a k nej pripojené periférie ako napr. tlačiareň, váha, čítačka čiarových kódov, apod. Ďalšou časťou je webové rozhranie…

Hotline

Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Hotline

Na záložke Hotline si môžete prechádzať a kontrolovať stav Vašich požiadaviek, ktoré ste podali na zákaznícku podporu Markeety buď telefonicky, e-mailom alebo správou z Vašej pokladne pomocou tlačidla Servis. Prehľad požiadaviek Hotline 1 Číslo…

Funkcia úvodnej obrazovky

Dotyková pokladňa » Funkcia úvodnej obrazovky

Pri prvom spustení aplikácie Markeeta máte na výber Prihlásiť sa alebo Registrovať. První spuštění aplikace 1 Nová registrácia – Ak ešte nemáme vytvorenú registráciu, kliknite na Registrovať. Registráciu je možné vytvoriť priamo z…

Balíčky služieb

Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Balíčky služieb

Na záložke Balíčky služieb nájdete informácie o prevádzkach ak nim priradeným balíčkom služieb. Balíčky služeb 1 Kód – Kódové označenie terminálu. 2 Názov – Názov terminálu. 3 Produkt – Typ balíka služieb (Štart,…

Sprievodca registráciou

Začíname » Než začnete markovať » Sprievodca registráciou

!Tieto kroky odporúčame robiť cez Váš osobný počítač. Urobiť nasledujúce kroky cez Váš osobný počítač bude navyše jednoduchšie a ergonomickejšie. Ak ste nový zákazník, registráciu vykonajte nasledovne: Registrácia sa dá urobiť priamo na…

Prehľady

Webové rozhranie manažéra » Prehľady

Na stránke Prehľady získate kompletný prehľad Vašich predajov v systéme Markeeta. Prehľady je možné rozdeliť do základných skupín 1 Uzavreté účty a 2 Otvorené účty. *Pre balík služieb Pro je stránka Prehľady rozšírená o skupinu 3 Sklady,…

Vyhľadávanie a triedenie účteniek

Webové rozhranie manažéra » Účtenky » Vyhľadávanie a triedenie účteniek

Nastavenie filtra účteniek Pre vyhľadanie účteniek, zvoľte v záložke Účtenky možnosť 1 Hľadať. Vyhledávání a třídění účtenek 2 Obdobie – Zvoľte z ponuky obdobie, za ktoré chcete účtenky zobraziť (Dnes, Zajtra, Minulý týždeň,…

Zákaznícky displej

Technická sekcia » Konfigurácia zariadenia » Zákaznícky displej

Zákaznícke displeje slúžia pre zákazníka na zobrazenie informácií o markovaných položkách a celkovej cene na zaplatenie. Rozdělení kapitoly: Řádkový displej Gigatek Řádkový displej FL2024 Najskôr na Vašej dotykovej pokladni prejdite…

Správy

Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » Správy

V záložke Správy sa zobrazujú informačné správy zaslané na pokladňu. *Túto funkciu využijete napríklad, ak obsluha na pokladni správu odklikne, takže sa už zobrazovať nebude a Vy ako majiteľ si túto správu potrebujte prečítať. Alebo správu na…

Význam chýb, ktoré môžu nastať pri odosielaní účteniek

Webové rozhranie manažéra » Účtenky » Význam chýb, ktoré môžu nastať pri odosielaní účteniek

Pri odosielaní účteniek na EET môže dôjsť k chybám, v tejto kapitole zistíte, aké chyby to sú, aký majú význam a ako ich opraviť. Chyby sa členia na kritické a nekritické. Pri kritických chybách sa účtenka na EET neodoslala, zatiaľ čo pri…

SIM karty

Webové rozhranie manažéra » Moja pokladňa » SIM karty

V záložke SIM karty je možné objednať SIM kartu alebo požiadať o jej aktiváciu. SIM karty Objednanie a zaktivovanie dátovej SIM karty Pre pokladne: Markeeta-SmartPokladna, Markeeta Pay. Pokiaľ SIM karta vo Pokladni už je, postupujte podľa kroku…

Prihlásenie do webového rozhrania

Webové rozhranie manažéra » Prihlásenie do webového rozhrania

Na prihlásenie do webového rozhrania manažéra prejdite na stránku https://manager.markeeta.sk. Do prihlasovacieho dialógu vyplňte 1 Prihlasovacie meno a 2 Heslo, ktoré ste si vybrali pri registrácii. Po vyplnení prihlasovacích údajov kliknite na 3…