V případě chyby aplikace či jakýchkoliv jiných potíží kontaktujte Zákaznickou podporu.
Nejprve na Hlavní stránce klikněte na 1 Menu. Po otevření nabídky zvolte 2 Zákaznická podpora.
Kontaktování zákaznické podpory
1) Pomocí zprávy odeslané z aplikace Moje Markeeta
Vyplňte pole 3. Zadejte své telefonní číslo a co nejpodrobněji popište Vaši potíž či dotaz. Následně zvolte 4 Odeslat.
2) Pomocí mobilního telefonu
Připravte si své IČO a kontaktujte Zákaznickou podporu na telefonním čísle 5 +420 222 264 265.
3) Pomocí e-mailu
Zašlete e-mail na adresu 6 podpora@markeeta.cz. Co nejpodrobněji popište Váš dotaz či potíž. Nezapomeňte připsat své IČO (kvůli identifikaci) či ID provozovny. ID provozovny zjistíte kliknutím na 7 Zobrazit provozovnu, otevře se seznam provozoven s jednotlivými 8 ID.
Aplikace nabízí i přístup do manuálu. Kliknutím na 9 Otevřít manuál Markeeta budete přesměrováni na kapitolu Moje Markeeta.