Nebyly nalezeny žádné výsledky.
Související témata jsou zobrazena níže.

Moje Markeeta

Moje Markeeta

Aplikace Moje Markeeta Vám umožňuje kontrolovat provozovnu, i když v ní nejste fyzicky přítomni. Používáním aplikace získáte: aktuální přehled o tržbách v provozovně aktuální přehled o tržbách dle jednotlivých položek…

Jak MARKEETA funguje

Začínáme » Jak MARKEETA funguje

Pokladní systém je rozdělen do 2 částí. První částí je Dotyková pokladna (terminál) s připojením k internetu a k ní připojené periferie. K pokladnám lze dokoupit tyto periferie : Tiskárna – lze zakoupit zde. Pokladní zásuvka…

Přihlášení do aplikace Moje Markeeta

Moje Markeeta » Přihlášení do aplikace Moje Markeeta

Spuštění aplikace Na pracovní ploše Vašeho mobilního zařízení klikněte na logo kytičky Moje Markeeta. Přihlášení do aplikace Před přihlášením máte možnost prohlédnout si vzorovou aplikaci Moje Markéta kliknutím na 1 Vyzkoušejte…

Se místo přihlašovací obrazovky s PINem ukazuje obrazovka Vítejte v systému Markeeta?

Co dělat, když… » Se místo přihlašovací obrazovky s PINem ukazuje obrazovka Vítejte v systému Markeeta?

Pokud se Vám místo přihlašovací obrazovky zobrazuje obrazovka Vítejte v systému Markeeta a potřebujete se dostat zpět na obrazovku s PINem postupujte dle návodu. Návod: Klikněte na 1 Servis. Krok 1 Otevře se postranní panel. Klikněte na 2…

Tržby

Moje Markeeta » Tržby

Nejprve na Hlavní stránce aktualizujte data kliknutím na 1, dále si zvolte kliknutím na 2 Období (za které chcete zobrazit tržby) a vyberte si 3 Provozovnu. Hlavní stránka Výběr období Typy…

Přehled typů pokladen

Technická sekce » Přehled typů pokladen

Po kliknutí na název pokladny budete přesměrováni na náš E-shop. MARKEETA Smart Připojení: LTE, WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth Obrazovka: 10“ multi-touch Rozlišení: 1280 × 800 Porty: SD Card, 1x micro USB Další informace: - …

Markování na pokladničce

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Markování na pokladničce

V této kapitole se dozvíte, jak markovat na dotykové pokladně s balíčkem služeb Pokladnička. Video manuál si můžete prohlédnout na Youtube. Můžete si též stáhnout PDF manuál k Pokladničce v sekci Návody – stáhnete zde. *Pokladničku lze…

Reporty

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Reporty

Záložka Reporty slouží k nastavení zasílání přehledů pomocí SMS či e-mailu a k propojení Markeety s iDokladem. Reporty 1 Aplikace Moje Markeeta – Při zvolení vybraného tlačítka (Google play či App Store) se otevře nové internetové okno s…

Význam chyb, které mohou nastat při odesílání účtenek na EET

Webové rozhraní manažera » Účtenky » Význam chyb, které mohou nastat při odesílání účtenek na EET

Při odesílání účtenek na EET může dojít k chybám, v této kapitole zjistíte, jaké chyby to jsou, jaký mají význam a jak je opravit. Chyby se člení na kritické a nekritické. U kritických chyb se účtenka na EET neodeslala, zatímco u nekritických…

NÁVODY – stáhnete zde

NÁVODY – stáhnete zde

Příručky, které jsou vkládány do balení pokladen, můžete též stáhnout na níže uvedených odkazech: Všeobecné návody Manuál pro registraci pokladny Jak nastavit EET – první kroky OBJEDNÁNÍ/AKTIVACE datové SIM karty Plná moc Obnova…

Připojení k internetu

Připojení k internetu

Vaše zařízení lze k internetu připojit 2 způsoby: 1. Připojení přes WiFi Způsob připojení záleží na typu Vašeho zařízení: Markeeta Mini Markeeta Mini Návod k Markeetě Mini – Jak připojit Vaši pokladnu k internetu? Markeeta…

Váhy

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Váhy

Komunikace s váhami probíhá pomocí knihovny Smart Scale Library, která je součástí každé instalace aplikace Markeeta. Aktuálně jsou podporovány pouze váhy CAS-ER plus (protokol Dialog 06 typ 12). Pokud je knihovna Smart Scale Library porušena, zobrazí…

SIM karta

Připojení k internetu » SIM karta

SIM kartu lze používat pro pokladny Markeeta-Mini, Markeeta-Kompakt, Markeeta-SmartPokladna a Markeeta Pay. *Jak aktivovat či objednat SIM kartu naleznete v kapitole Webové rozhraní manažera v sekci SIM karty. Jak vložit SIM kartu do pokladny? Zde…

Provozovna

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Provozovna

Na záložce Provozovna můžete spravovat nastavení a kontaktní informace provozovny. !Neúplné nebo nesprávné nastavení dat v záložce Provozovna (např. DIČ) se projeví v odeslaných účtenkách. Účtenka bude obsahovat chybu, na kterou Vás systém…

Přehled příslušenství

Technická sekce » Přehled příslušenství

Tiskárny: Mobile Printer RPP02N - 58 mm, Bluetooth - konfigurace Rongta RPP200 - 58 mm, Bluetooth - konfigurace Rongta RP58 - 58 mm, USB - konfigurace Rongta RP80 - 80 mm, USB, řezačka - konfigurace Rongta…

Zákaznické displeje

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Zákaznické displeje

Zákaznické displeje slouží pro zákazníka k zobrazení informací o markovaných položkách a celkové ceně k zaplacení. Rozdělení kapitoly: Řádkový displej Gigatek Řádkový displej Houge – Markeeta Kompakt Řádkový displej FL2024 …

Instalace kořenových certifikátů pro EET z aplikace

Začínáme » Než začnete markovat » Instalace kořenových certifikátů pro EET z aplikace

!Následující popis se týká pouze zařízení Markeeta Kompakt a Markeeta Profi. Pokud po Vás vyžaduje pokladna instalaci kořenových certifikátů, postupujte dle následujícího návodu. Pozor, nezaměňujte s pokladním certifikátem EET. Průvodce…

Technická sekce

Technická sekce

V této sekci naleznete podrobné informace o jednotlivých zařízeních (pokladny i příslušenství) a také jak je konfigurovat. Rozdělení technické sekce Přehled typů pokladen – přehled všech typů pokladen Markeeta Přehled příslušenství…

Kontakt

Kontakt

Přehled prodejen a servisních partnerů naleznete zde: https://www.markeeta.cz/kontakt Sledujte nás na Facebooku: Facebook Potřebujete poradit? Servisní podporu pokladního systému MARKEETA lze kontaktovat telefonicky na čísle 222 264 265 nebo na e-mailové…

Platba kartou

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Platba kartou

I při platbě kartou doporučujeme evidovat prodeje na dotykové pokladně. Budete tak mít ucelený přehled o všech Vašich prodejích – naleznete v Přehledech. Platba kartou společně s platbou hotově jsou automaticky nastaveny jako základní typy…

Začínáme

Začínáme

Vítejte na stránkách uživatelské příručky pokladního systému MARKEETA. Naleznete zde veškeré informace o tom, jak pracovat s dotykovou obrazovkou a webovým rozhraním manažera a jak využívat jejich jednotlivé funkce. V této příručce můžete…

Zákaznická podpora

Moje Markeeta » Zákaznická podpora

V případě chyby aplikace či jakýchkoliv jiných potíží kontaktujte Zákaznickou podporu. Nejprve na Hlavní stránce klikněte na 1 Menu. Po otevření nabídky zvolte 2 Zákaznická podpora. Hlavní stránka Menu…

Platební terminály

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Platební terminály

Podporované terminály: Markeeta Pay Terminál FiskalPro VX520 Terminál FiskalPro VX675 Konfigurace Platebního terminálu Markeeta Pay Postup konfigurace platebních funkcí: Pro konfiguraci platebních funkcí je třeba mít zařízení registrované…

Tiskárny

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Tiskárny

Jak připojit a nastavit tiskárnu? Nejprve je nutné mít nastavenou tiskárnu ve webovém rozhraní manažera v záložce Nastavení – Zařízení (zobrazeno níže). Role musí být určena jako Tiskárna účtenek. Nastavení tiskárny ve webovém…

Napojení s jinými systémy

Napojení s jinými systémy

Markeeta umožňuje spolupráci/propojení/napojení v širší či užší míře s několika systémy. Rozdělení kapitoly Vyzvedni si iDoklad

Novinky zobrazené na terminálu

Dotyková pokladna » Novinky zobrazené na terminálu

U dotykových pokladen se softwarem Markeeta 2.4.0 a vyšším je přidána funkcionalita zobrazení novinek v rámci vrchního informativního panelu: V případě, že novinka odkazuje na internetovou stránku, budete po zvolení 1 Zjistit více na tuto stránku…

Funkce úvodní obrazovky

Dotyková pokladna » Funkce úvodní obrazovky

Při prvním spuštění aplikace Markeeta máte na výběr Přihlásit se nebo Registrovat. První spuštění aplikace 1 Nová registrace – Pokud ještě nemáme vytvořenou registraci, klikněte na Registrovat. Registraci je možné vytvořit přímo z…

SIM karty

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » SIM karty

V záložce SIM karty lze objednat SIM kartu či zažádat o její aktivaci. SIM karty Objednání a zaktivování datové SIM karty Pro pokladny: Markeeta-SmartPokladna, Markeeta-Mini, Markeeta-Kompakt a Markeeta Pay. Pokud SIM karta ve Pokladně již je,…

Země

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Země

V záložce Země můžete zpravovat jednotlivé země, které tvoří nabídku 1. při vyplňování záložky Moje údaje, 2. při tvorbě Partnerů – přidání firmy či osoby a 3. při úpravě parametrů Provozovny. Země 1 Přidat zemi –…

Aktualizace dotykové pokladny

Dotyková pokladna » Aktualizace dotykové pokladny

Aby byla zajištěna správná funkčnost dotykové pokladny a komunikace se serverem, je třeba, aby aplikace Markeeta byla aktuální. Z toho důvodu občas pokladna vypíše upozornění o nové aktualizaci systému. !Prosíme, abyste toto upozornění…

Docházka

Moje Markeeta » Docházka

Díky aplikaci Moje Markeeta můžete odkudkoliv kontrolovat docházku jednotlivých pracovníků (zaměstnanců) na všech Vašich pobočkách. Nejprve na Hlavní stránce klikněte na 1 Menu. Po otevření nabídky zvolte 2 Docházka. Hlavní stránka Menu…

Moje pokladna

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna

Stránka Moje pokladna slouží k správě údajů o uživateli a provozovateli, zadání parametrů pokladny, správě SIM karet a přehledu komunikace či Vašich dokladů (faktur). Moje pokladna 1 Moje údaje – Osobní údaje majitele provozoven. 2…

Pokladní zásuvky

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Pokladní zásuvky

Konfigurace šuplíku Model: CASH_LUXE_C420_A Ve svém manažeru přejděte do sekce Nastavení záložky Zařízení a přidejte nové zařízení s rolí Šuplík. Na pokladně spusťte Replikaci a připojte pokladní zásuvku k pokladně. V Rychlých volbách…

Než začnete markovat

Začínáme » Než začnete markovat

Rychlý přístup: Než začnete markovat Průvodce registrací Instalace certifikátu EET Instalace kořenových certifikátů pro EET z aplikace Při koupi nové pokladny je nutné provést několik kroků, než budete moci začít…

Co dělat, když…

Co dělat, když…

V sekci Co dělat, když… naleznete, jak se vypořádat s chybami či potížemi, které se při používání Markeety mohou vyskytnout. Potíže a chyby spojené s používáním pokladny Co dělat, když máte pokladnu v DEMO režimu? Co dělat, když…

Přehledy

Webové rozhraní manažera » Přehledy

Na stránce Přehledy získáte kompletní přehled Vašich prodejů v systému Markeeta. Přehledy lze rozdělit do základních skupin 1 Uzavřené účty a 2 Otevřené účty. *Pro balíček služeb Pro je stránka Přehledy rozšířena o skupinu 3 Sklady,…

Prodloužení balíčku služeb na terminálu

Dotyková pokladna » Prodloužení balíčku služeb na terminálu

Pokud se blíží konec platnosti Vašeho balíčku služeb, nebo nemáte předplacenu zákaznickou podporu na další období, zobrazí se na terminálu informativní hlášení s možností prodloužení balíčku. Platba balíčku služeb je možná přímo z…

Zprávy

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Zprávy

V záložce Zprávy se zobrazují informační zprávy zaslané na pokladnu. *Tuto funkci využijete například, pokud obsluha na pokladně zprávu odklikne, takže se již zobrazovat nebude a Vy jako majitel si tuto zprávu potřebujte přečíst. Nebo zprávu na…

Vyzvedni si

Napojení s jinými systémy » Vyzvedni si

Vyzvednisi.cz je bezplatný objednávkový systém pro gastropodniky a maloobchod. Aplikace Markeeta je s webem vyzvednisi.cz propojena na úrovni sdělení objednávek. Tedy jakmile aplikaci propojíte, budou Vám objednávky zasílány přímo na Vaši dotykovou…

Konfigurace síťových tiskáren

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Tiskárny » Konfigurace síťových tiskáren

Nastavení síťových parametrů tiskárny Rongta RP80W LAN/WiFi Připojte síťovou tiskárnu (LAN (kabel), WiFi) přes USB kabel k počítači. Z instalačního CD, které naleznete v balení u tiskárny, nainstalujte potřebné ovladače – DriverInstall.…

Průvodce registrací

Začínáme » Než začnete markovat » Průvodce registrací

!Doporučujeme tyto kroky provádět přes Váš osobní počítač. Provádět následující kroky přes Váš osobní počítač bude navíc jednodušší a ergonomičtější. A) Registrace Pokud jste nový zákazník, registraci provedete následujícími…

Odběratel

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Funkce markování » Odběratel

Funkce Odběratel slouží k přidání odběratele, tedy jeho údajů na účet. Je možné přidat odběratele – Firmu či Osobu buďto přímým vytvořením a zadáním na markovací obrazovce dotykové pokladny či předvytvořením v manažeru v sekci…

Pokladna hlásí konec platnosti balíčku služeb?

Co dělat, když… » Pokladna hlásí konec platnosti balíčku služeb?

Pět dní před vypršením platnosti Vašeho balíčku služeb, Vás o této skutečnosti informuje pokladna. Je tedy potřeba předplatit či aktivovat balíček na další období. Vypršení balíčku služeb 1 Pokračovat – Klikněte pokud potřebujete…

Partneři

Webové rozhraní manažera » Partneři

Záložka Partneři slouží ke správě partnerů (firem a osob) a věrnostních programů. *Mezi partnery patří Vaši dodavatelé i odběratelé. Firmy V sekci 1 Firmy můžete přidávat a upravovat jednotlivé partnery s IČem. Partneři - Firmy 2 Údaje…

Doklady

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Doklady

V záložce Doklady můžete dohledat a kontrolovat stav Vašich plateb a taky najít doklady (faktury) – například faktury za platbu balíčku či SIM karty atd. Doklady 1 Stav – Stav uhrazení platby (čeká na úhradu nebo uhrazeno). Jednotlivé stavy…

Servis / Reklamace

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Servis / Reklamace

Na záložce Servis / Reklamace najdete informace o vytvořených požadavcích týkajících se servisu či reklamace. Servis/Reklamace 1 Nový požadavek – Otevření okna pro vytvoření Reklamace. 2 Tabulka požadavků – Seznam všech zaslaných…