Na stránce Účtenky naleznete veškeré účty, které byly zaplaceny nebo uloženy na dotykové pokladně. Účtenky je možné třídit, řadit a vyhledávat mezi nimi dle předvolených nebo vlastních filtrů, které je možné i ukládat. Samozřejmostí je detailní náhled na účtenku po rozkliknutí řádku s konkrétní účtenkou. Dále je v přehledu vidět stav účtenky vzhledem k EET s popisem (popis ikon níže).

Seznam účtenek

Přehled účtenek

1 Doklady – Výchozí filtry účtenek (Všechny účtenky, Slevy a přirážky, Storna, Otevřené, Neodeslané na EET).

2 Období – Seznam účtenek lze filtrovat dle zvoleného období, které můžete vybrat z nabídky (Dnes, Zítra, Tento týden, Minulý měsíc, apod.).

3 Vyhledávat – Možnost vyhledávání účtenek dle jejich čísla.

4 Zobrazené účtenky – Seznam účtenek se stavem odeslání na EET (popis ikonek níže). Po kliknutí na účtenku se zobrazí její detailní náhled.

5 Jít na stránku – Vepište číslo stránky na kterou chcete přejít a potvrďte Entrem.

6 Zobrazovat Filtry – Slouží k zobrazení pole filtrů (Doklad, Stůl, Terminál); Nastavení tabulky – Zobrazí se okno s možností upravit sloupce tabulky (EET, Datum, Platba, Útrata, Stůl, Terminál, Jméno a Kód partnera); Export – Otevření okna pro export dat do Excelu (lze zvolit export dat současné stránky nebo všech účtenek dle filtrů).

7 Hledat – Zobrazí se možnost podrobného vyhledávání.

8 Úprava – Možnost úpravy výchozích filtrů účtenek.

Význam ikonek o stavu EET

Účtenka byla úspěšně odeslána na EET.

Účtenka byla úspěšně odeslána v ověřovacím módu – na pokladně je zapnutý ověřovací mód, účtenky se tedy odesílají v ověřovacím módu, nejsou tedy evidovány na Finanční správě. Tento mód slouží pouze k testování odesílání účtenek.

Účtenka byla odeslána s nekritickou chybou – datová zpráva například obsahuje chybu v DIČ, nebo je v ní špatný čas, nebo rozpis DPH, účtenka se tedy odeslala ale je v ní chyba, v tomto případě kontaktujte zákaznickou podporu.

Účtenka nebyla odeslána na EET a čeká na odeslání, kritická chyba při odesílání – účtenka z nějakého důvodu nebyla vůbec odeslána, například po vypršení platnosti certifikátu, v tomto případě kontaktujte zákaznickou podporu.

Účtenka nebyla odeslána na EET, nefiskální tisk – účteka je mimo EET, pokud jste účtenku mimo EET vytiskli schválně, je to takto v pořádku, pokud ne, kontaktujte zákaznickou podporu.

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.