V záložce SIM karty lze objednat SIM kartu či zažádat o její aktivaci.

SIM karty


Objednání a zaktivování datové SIM karty

  1. Pro pokladny:
    Markeeta-SmartPokladna, Markeeta-Mini, Markeeta-Kompakt a Markeeta Pay.

Pokud SIM karta ve Pokladně již je, postupujte dle kroku A.
Pokud SIM karta ve Pokladně není, postupujte dle kroku B.

  1. Pro pokladnu:
    Pokud vlastníte Markeeta Profi a máte zájem využít naši SIM kartu, je zapotřebí pořídit si Router. Ten lze zakoupit na našem e-shopu – WiFi Router HUAWEI LTE.


Krok A – Datová SIM karta v pokladně již je (pokladna Vám přišla s obálkou od vyjmuté SIM karty)

Pokud SIM karta v pokladně je, stačí ji zaktivovat. Pro aktivaci existují 2 způsoby:

  1. Aktivace na webovém rozhraní manažera v Menu: Moje pokladna / SIM karty.

Zde zaškrtněte 1 Souhlasím s podmínkami použití datové SIM karty a poté klikněte na 2 Aktivovat SIM kartu.

Aktivace v prostředí webového rozhraní manažera

Zobrazí se Vám okno, kam zadáte 3 ICCID ( ICCID je jedinečné číslo každé SIM karty, začíná vždy 8942 a má celkem 19 číslic) a dáte 4 Odeslat. Tímto se zašle požadavek na zákaznickou podporu, která bude postupovat dále podle standardních postupů.

Žádost o aktivaci SIM karty

  1. Napsat žádost o aktivaci na e-mail sim@markeeta.cz s těmito náležitostmi:
  • IČ (případně IČ, pro které chcete zaktivovat SIM)
  • sériové číslo (ICCID) SIM karty
    Pozn.: ICCID je jedinečné číslo každé SIM karty. Začíná vždy 8942 a má celkem 19 číslic.
    ICCID najdete pod čárovým kódem:
    - buď na obálce od Vaší SIM karty, která byla součástí balení pokladny
    - nebo na kartě, ze které byla vyloupnuta Vaše SIM karta
    - nebo na krabici od Vaší pokladny
    Připadně najdete ICCID ve své pokladně – na Úvodní obrazovce, kliknutím nejprve na Servis a poté na SIM karta, se dostanete do Menu, kde najdete údaje o SIM kartě ve Vaší pokladně.

Krok B – Datová SIM karta v pokladně není

Nejdříve je nutné si SIM kartu pořídit. Datovou SIM kartu lze objednat na eShopu nebo na webovém rozhraní manažera v Menu: Moje pokladna / SIM karty.

Nejprve zaškrtněte 1 Souhlasím s podmínkami použití datové SIM karty a poté klikněte na 2 Objednat SIM kartu.

Objednání SIM karty

3 Aktivovat SIM kartu – Po obdržení SIM karty je potřeba jí aktivovat.



Jak probíhá objednání SIM karty?

Po stisknutí tlačítka 2 Objednat SIM kartu z obrázku Stránka SIM karty – objednat SIM kartu, budete přesměrováni do e-shopu.

  1. Stiskněte tlačítko 1 Objednat.

Objednávka SIM karty přes e-shop - krok 1

  1. Pokud již máte registraci, přihlašte se pomocí pole 2 Už jste registrováni? nebo vyplňte všechny potřebné údaje pro dokončení objednávky v poli 3 Rychlá objednávka. Následně klikněte na 4 Pokračovat.

Objednávka SIM karty přes e-shop - krok 2

  1. Překontrolujte si Vaši dodací adresu (modrý rámeček) a zvolte 5 Pokrčovat výběrem způsobu doručení.

Objednávka SIM karty přes e-shop - krok 3

  1. Nyní si vyberete způsob doručení SIM karty, poté stiskněte 6 Pokračovat výběrem způsobu platby.

Objednávka SIM karty přes e-shop - krok 4

  1. Vyberte způsob platby a stiskněte 7 Pokračovat na shrnutí objednávky.

Objednávka SIM karty přes e-shop - krok 5

  1. Zkontrolujte si shrnutí objednávky, pro její potvrzení stiskněte 8 Potvrzuji objednávku.

Objednávka SIM karty přes e-shop - krok 6

  1. Potvrzení objednávky – Vaše objednávka byla vytvořena a předána ke zpracování do systému. Do emailu Vám přijde potvrzovací email.

Objednávka SIM karty přes e-shop - krok 7

Tímto je objednávka vytvořena. Nyní již tedy vyčkejte na doručení objednávky nebo informaci, že je objednávka připravena k vyzvednutí na výdejním místě.

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.