V záložce SIM karty lze objednat SIM kartu či zažádat o její aktivaci.
Objednání a zaktivování datové SIM karty
- Pro pokladny:
Markeeta-SmartPokladna, Markeeta-Mini, Markeeta-Kompakt a Markeeta Pay.
Pokud SIM karta ve Pokladně již je, postupujte dle kroku A.
Pokud SIM karta ve Pokladně není, postupujte dle kroku B.
- Pro pokladnu:
Pokud vlastníte Markeeta Profi a máte zájem využít naši SIM kartu, je zapotřebí pořídit si Router. Ten lze zakoupit na našem e-shopu – WiFi Router HUAWEI LTE.
Krok A – Datová SIM karta v pokladně již je (pokladna Vám přišla s obálkou od vyjmuté SIM karty)
Pokud SIM karta v pokladně je, stačí ji zaktivovat. Pro aktivaci existují 2 způsoby:
- Aktivace na webovém rozhraní manažera v Menu: Moje pokladna / SIM karty.
Zde zaškrtněte 1 Souhlasím s podmínkami použití datové SIM karty a poté klikněte na 2 Aktivovat SIM kartu.
Zobrazí se Vám okno, kam zadáte 3 ICCID ( ICCID je jedinečné číslo každé SIM karty, začíná vždy 8942 a má celkem 19 číslic) a dáte 4 Odeslat. Tímto se zašle požadavek na zákaznickou podporu, která bude postupovat dále podle standardních postupů.
- Napsat žádost o aktivaci na e-mail sim@markeeta.cz s těmito náležitostmi:
- IČ (případně IČ, pro které chcete zaktivovat SIM)
- sériové číslo (ICCID) SIM karty
Pozn.: ICCID je jedinečné číslo každé SIM karty. Začíná vždy 8942 a má celkem 19 číslic.
ICCID najdete pod čárovým kódem:
- buď na obálce od Vaší SIM karty, která byla součástí balení pokladny
- nebo na kartě, ze které byla vyloupnuta Vaše SIM karta
- nebo na krabici od Vaší pokladny
Připadně najdete ICCID ve své pokladně – na Úvodní obrazovce, kliknutím nejprve na Servis a poté na SIM karta, se dostanete do Menu, kde najdete údaje o SIM kartě ve Vaší pokladně.
Krok B – Datová SIM karta v pokladně není
Nejdříve je nutné si SIM kartu pořídit. Datovou SIM kartu lze objednat na eShopu nebo na webovém rozhraní manažera v Menu: Moje pokladna / SIM karty.
Nejprve zaškrtněte 1 Souhlasím s podmínkami použití datové SIM karty a poté klikněte na 2 Objednat SIM kartu.
3 Aktivovat SIM kartu – Po obdržení SIM karty je potřeba jí aktivovat.
Jak probíhá objednání SIM karty?
Po stisknutí tlačítka 2 Objednat SIM kartu z obrázku Stránka SIM karty – objednat SIM kartu, budete přesměrováni do e-shopu.
- Stiskněte tlačítko 1 Objednat.
- Pokud již máte registraci, přihlašte se pomocí pole 2 Už jste registrováni? nebo vyplňte všechny potřebné údaje pro dokončení objednávky v poli 3 Rychlá objednávka. Následně klikněte na 4 Pokračovat.
- Překontrolujte si Vaši dodací adresu (modrý rámeček) a zvolte 5 Pokrčovat výběrem způsobu doručení.
- Nyní si vyberete způsob doručení SIM karty, poté stiskněte 6 Pokračovat výběrem způsobu platby.
- Vyberte způsob platby a stiskněte 7 Pokračovat na shrnutí objednávky.
- Zkontrolujte si shrnutí objednávky, pro její potvrzení stiskněte 8 Potvrzuji objednávku.
- Potvrzení objednávky – Vaše objednávka byla vytvořena a předána ke zpracování do systému. Do emailu Vám přijde potvrzovací email.
Tímto je objednávka vytvořena. Nyní již tedy vyčkejte na doručení objednávky nebo informaci, že je objednávka připravena k vyzvednutí na výdejním místě.