Na záložce Servis / Reklamace najdete informace o vytvořených požadavcích týkajících se servisu či reklamace.

Servis/Reklamace

1 Nový požadavek – Otevření okna pro vytvoření Reklamace.

2 Tabulka požadavků – Seznam všech zaslaných požadavků ohledně Servisu/Reklamace.

3 Jít na stránku – Zadejte číslo stránky a potvrďte (Enterem) pro přechod na ni.

4 Zobrazit filtry – Zobrazí se pole filtrů, dle kterých lze filtrovat skladové položky.

5 Nastavení tabulky – Nastavení uspořádání a zobrazení sloupců u skladových položek.

6 Export – Otevření okna pro export tabulky Servis/Reklamace. Po výběru druhu exportu a potvrzením tlačítkem OK, se Vám automaticky vygeneruje a stáhne Excel soubor obsahující všechny vybrané položky a data o nich.

Okno Export dat
br>

Jak vytvořit nový požadavek na servis či reklamaci?

  1. Klikněte na 1 Nový požadavek. Zobrazí se Vám nové okno k zadání požadavku na servis či reklamaci.
    Formulář je pro přehlednost rozdělen do dvou částí – Kontaktní údaje a Zařízení.
  1. Na stránce 1 Kontaktní údaje zadejte informace o kontaktní osobě.

Nový požadavek Servis/Reklamace - Kontaktní údaje

2 Kontaktní osoba – Z nabídky vyberte kontaktní osobu. Tlačítkem Nová osoba můžete zadat novou kontaktní osobu.

3 Telefon – Z nabídky vyberte telefonní číslo. Tlačítkem Nový telefon můžete zadat nové telefonní číslo.

4 E-mail – Z nabídky vyberte kontaktní e-mail. Tlačítkem Nový e-mail můžete zadat novou e-mailovou adresu.

Adresa pro zaslání zpět – Adresa, na kterou má být servisované/reklamované zařízení zasláno nazpět.
Tlačítkem 5 Výběr adresy vyberte požadovanou adresu z nabídky. Tlačítkem 6 Nová adresa můžete zadat novou adresu.

7 Souhlas s řádem – Zatrhněte příznak pro souhlas se servisním a reklamačním řádem. Tento je možné zobrazit kliknutím na řádek níže – 8 Zobrazit servisní a reklamační řád (reklamační řád se otevře v novém okně).

  1. Přejděte na záložku 9 Zařízení a zadejte údaje o servisovaném/reklamovaném zařízení.

Nový požadavek Servis/Reklamace - Zařízení

1 Pokladní terminál – Z nabídky vyberte terminál, jehož se požadavek týká.

  • Balíček služeb – Balíček služeb, který je na daném terminálu aktivní. Údaj se automaticky dosadí po výběru terminálu.
  • Platnost – Období platnosti výše uvedeného balíčku služeb.

2 Okamžitá výměna – Pokud si přejete okamžitou výměnu zařízení, příznak zatrhněte. Tato výměna podléhá ceníku Markeeta.

3 Zařízení – Proveďte výběr zařízení.

  • Typ zařízení – Z nabídky vyberte typ zařízení, např. pokladní terminál, tiskárna účtenek.
  • Připojené zařízení – Název připojeného zařízení s předvyplněným sériovým číslem.
  • Model – Model připojeného zařízení (Pokladna 10”, Mobilní číšník).
  • Sériové číslo – Předvyplněné sériové číslo dle připojeného zařízení. Sériové číslo je možné upravit ručně.

4 Závada – kategorie – Rozklikněte nabídku a vyberte typ závady.

5 Popis závady – Uveďte co nejpřesnější popis závady.

6 Příslušenství – Vyplňte údaje o zasílaném příslušenství – např. tiskárna, napájecí kolébka apod.

7 Vytvořit potvrzení pro FÚ – Příznak zatrhněte, pokud si přejete vytvořit potvrzení pro finanční úřad (nemožnost odesílat účtenky na EET z tech. důvodů).

8 Zařízení je v záruce – Pokud je zařízení stále v záruce, příznak zatrhněte.

Zařízení je v záruce
  • Doklad o pořízení – V případě, že je zařízení ještě v záruce, přiložte doklad o pořízení zařízení. Pokud ho nemáte v elektronické podobě, vložte jej přímo do balíku.

9 Další přílohy – ukázka závady – Možnost nahrání dalších příloh s ukázkou závady.

Vložení přílohy - Ukázka závady
  1. Tlačítkem 10 Vytvořit servisní požadavek vyplněný formulář uložte.

Po vytvoření požadavku se zobrazí souhrn informací o reklamaci včetně přiložených dokumentů, které si můžete kliknutím stáhnout v PDF:
1 Servisní protokol
2 Průvodka na balík
3 Potvrzení pro FÚ

Kliknutím na 4 Zobrazit postup pro reklamaci se Vám zobrazí návod jak postupovat při reklamaci.

Váš požadavek na reklamaci naleznete v tabulce, kde si po kliknutí na 5 Ikonu oka můžete prohlédnout všechny zadané informace a po zvolení 6 PDF si můžete stáhnout příslušné dokumenty.