Na záložce Servis / Reklamace najdete informace o vytvořených požadavcích týkajících se servisu či reklamace.
1 Nový požadavek – Otevření okna pro vytvoření Reklamace.
2 Tabulka požadavků – Seznam všech zaslaných požadavků ohledně Servisu/Reklamace.
3 Jít na stránku – Zadejte číslo stránky a potvrďte (Enterem) pro přechod na ni.
4 Zobrazit filtry – Zobrazí se pole filtrů, dle kterých lze filtrovat skladové položky.
5 Nastavení tabulky – Nastavení uspořádání a zobrazení sloupců u skladových položek.
6 Export – Otevření okna pro export tabulky Servis/Reklamace. Po výběru druhu exportu a potvrzením tlačítkem OK, se Vám automaticky vygeneruje a stáhne Excel soubor obsahující všechny vybrané položky a data o nich.
br>Jak vytvořit nový požadavek na servis či reklamaci?
- Klikněte na 1 Nový požadavek. Zobrazí se Vám nové okno k zadání požadavku na servis či reklamaci.
Formulář je pro přehlednost rozdělen do dvou částí – Kontaktní údaje a Zařízení.
- Na stránce 1 Kontaktní údaje zadejte informace o kontaktní osobě.
2 Kontaktní osoba – Z nabídky vyberte kontaktní osobu. Tlačítkem Nová osoba můžete zadat novou kontaktní osobu.
3 Telefon – Z nabídky vyberte telefonní číslo. Tlačítkem Nový telefon můžete zadat nové telefonní číslo.
4 E-mail – Z nabídky vyberte kontaktní e-mail. Tlačítkem Nový e-mail můžete zadat novou e-mailovou adresu.
Adresa pro zaslání zpět – Adresa, na kterou má být servisované/reklamované zařízení zasláno nazpět.
Tlačítkem 5 Výběr adresy vyberte požadovanou adresu z nabídky. Tlačítkem 6 Nová adresa můžete zadat novou adresu.
7 Souhlas s řádem – Zatrhněte příznak pro souhlas se servisním a reklamačním řádem. Tento je možné zobrazit kliknutím na řádek níže – 8 Zobrazit servisní a reklamační řád (reklamační řád se otevře v novém okně).
- Přejděte na záložku 9 Zařízení a zadejte údaje o servisovaném/reklamovaném zařízení.
1 Pokladní terminál – Z nabídky vyberte terminál, jehož se požadavek týká.
- Balíček služeb – Balíček služeb, který je na daném terminálu aktivní. Údaj se automaticky dosadí po výběru terminálu.
- Platnost – Období platnosti výše uvedeného balíčku služeb.
2 Okamžitá výměna – Pokud si přejete okamžitou výměnu zařízení, příznak zatrhněte. Tato výměna podléhá ceníku Markeeta.
3 Zařízení – Proveďte výběr zařízení.
- Typ zařízení – Z nabídky vyberte typ zařízení, např. pokladní terminál, tiskárna účtenek.
- Připojené zařízení – Název připojeného zařízení s předvyplněným sériovým číslem.
- Model – Model připojeného zařízení (Pokladna 10”, Mobilní číšník).
- Sériové číslo – Předvyplněné sériové číslo dle připojeného zařízení. Sériové číslo je možné upravit ručně.
4 Závada – kategorie – Rozklikněte nabídku a vyberte typ závady.
5 Popis závady – Uveďte co nejpřesnější popis závady.
6 Příslušenství – Vyplňte údaje o zasílaném příslušenství – např. tiskárna, napájecí kolébka apod.
7 Vytvořit potvrzení pro FÚ – Příznak zatrhněte, pokud si přejete vytvořit potvrzení pro finanční úřad (nemožnost odesílat účtenky na EET z tech. důvodů).
8 Zařízení je v záruce – Pokud je zařízení stále v záruce, příznak zatrhněte.
- Doklad o pořízení – V případě, že je zařízení ještě v záruce, přiložte doklad o pořízení zařízení. Pokud ho nemáte v elektronické podobě, vložte jej přímo do balíku.
9 Další přílohy – ukázka závady – Možnost nahrání dalších příloh s ukázkou závady.
- Tlačítkem 10 Vytvořit servisní požadavek vyplněný formulář uložte.
Po vytvoření požadavku se zobrazí souhrn informací o reklamaci včetně přiložených dokumentů, které si můžete kliknutím stáhnout v PDF:
1 Servisní protokol
2 Průvodka na balík
3 Potvrzení pro FÚ
Kliknutím na 4 Zobrazit postup pro reklamaci se Vám zobrazí návod jak postupovat při reklamaci.
Váš požadavek na reklamaci naleznete v tabulce, kde si po kliknutí na 5 Ikonu oka můžete prohlédnout všechny zadané informace a po zvolení 6 PDF si můžete stáhnout příslušné dokumenty.