Stránka Moje pokladna slouží k správě údajů o uživateli a provozovateli, zadání parametrů pokladny, správě SIM karet a přehledu komunikace či Vašich dokladů (faktur).

Moje pokladna

1 Moje údaje – Osobní údaje majitele provozoven.

2 Provozovatel – Údaje o provozovateli a přehled provozoven (možnost přidat provozovnu nebo pokladnu).

3 Balíčky služeb – Přehled využívaných balíčků služeb a jejich platnosti.

4 SIM karty – Možnost objednání nebo aktivace datové SIM.

5 Hotline – Přehled požadavků podaných na zákaznickou podporu Markeety.

6 Servis / Reklamace – Možnost založit reklamaci pokladního zařízení nebo příslušenství.

7 Doklady – Přehled plateb za balíček služeb a faktury za uhrazené platby.

8 Zprávy – Seznam informačních zpráv, které byly zaslány na Vaši pokladnu.

9 Integrace – Seznam připojených systémů k pokladnímu systému Markeeta.

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.