Vyhledat
Související témata jsou zobrazena níže.
Mimo EET
Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať » Funkce markování » Mimo EET
Funkce Mimo EET slouží k vytisknutí účtenky v nefiskálním režimu, tzn. účtenka se neodešle na server EET. V praxi se používá v podnicích, které mají např. různé typy živností, zatímco jedna EET již podléhá, tak druhá ne. Typickým příkladem…
Parametry EET
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Parametry EET
Záložka Parametry EET slouží ke správě certifikátu elektronické evidence tržeb a úpravě dalších parametrů potřebných pro elektronickou evidenci tržeb. Parametry EET 1 Údaje o firmě, DIČ – Automaticky doplněno z nastavení…
Chcete markovat mimo EET?
Co dělat, když… » Chcete markovat mimo EET?
Funkce Mimo EET slouží k vytisknutí účtenky v nefiskálním režimu, tzn. účtenka se neodešle na server EET. Jak markovat mimo EET? 1) Markování pomocí funkce Mimo EET Přejděte na markovací obrazovku a klikněte na tlačítko 1 Mimo EET.…
Význam chyb, které mohou nastat při odesílání účtenek na EET
Webové rozhraní manažera » Účtenky » Význam chyb, které mohou nastat při odesílání účtenek na EET
Při odesílání účtenek na EET může dojít k chybám, v této kapitole zjistíte, jaké chyby to jsou, jaký mají význam a jak je opravit. Chyby se člení na kritické a nekritické. U kritických chyb se účtenka na EET neodeslala, zatímco u nekritických…
Neznáte svůj PIN pro přihlášení do pokladny?
Co dělat, když… » Neznáte svůj PIN pro přihlášení do pokladny?
Pokud neznáte Vy nebo Váš zaměstnanec svůj PIN, či si jen přejete nastavit jiný, můžete tak učinit ve svém manažeru v sekci Personál. V případě, že zadáte na pokladně nesprávný PIN, objeví se hláška 1 Uživatel nebyl nalezen. Zapomenutý…
Systém – aplikace a správa
Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Systém – aplikace a správa
Systém slouží ke správě aplikací a nastavení Parametrů EET. Klikněte na 1 Systém. Rychlé volby - Systém Otevře se okno Aplikace a Správa. Okno systém 1 Aplikace – Seznam aplikací pokladny. 2 eRecept – Přechod do aplikace…
Jak MARKEETA funguje
Začínáme » Jak MARKEETA funguje
Pokladní systém je rozdělen do 2 částí. První částí je Dotyková pokladna (terminál) s připojením k internetu a k ní připojené periferie. K pokladnám lze dokoupit tyto periferie : Tiskárna – lze zakoupit zde. Pokladní zásuvka…
Účtenky
Webové rozhraní manažera » Účtenky
Na stránce Účtenky naleznete veškeré účty, které byly zaplaceny nebo uloženy na dotykové pokladně. Účtenky je možné třídit, řadit a vyhledávat mezi nimi dle předvolených nebo vlastních filtrů, které je možné i ukládat. Samozřejmostí je…
Máte pokladnu v DEMO režimu?
Co dělat, když… » Máte pokladnu v DEMO režimu?
Do DEMO režimu se dostanete přes Návody pro ovládání Markeety a slouží k vyzkoušení markování a všech dalších funkcí, které pokladna nabízí. Že se nacházíte v DEMO režimu zjistíte podle nápisu 1 DEMO REŽIM v pravém horním rohu…
Vyzvedni si
Napojení s jinými systémy » Vyzvedni si
Vyzvednisi.cz je bezplatný objednávkový systém pro gastropodniky a maloobchod. Aplikace Markeeta je s webem vyzvednisi.cz propojena na úrovni sdělení objednávek. Tedy jakmile aplikaci propojíte, budou Vám objednávky zasílány přímo na Vaši dotykovou…
Moje Markeeta
Moje Markeeta
Aplikace Moje Markeeta Vám umožňuje kontrolovat provozovnu, i když v ní nejste fyzicky přítomni. Používáním aplikace získáte: aktuální přehled o tržbách v provozovně aktuální přehled o tržbách dle jednotlivých položek…
Začínáme
Začínáme
Vítejte na stránkách uživatelské příručky pokladního systému MARKEETA. Naleznete zde veškeré informace o tom, jak pracovat s dotykovou obrazovkou a webovým rozhraním manažera a jak využívat jejich jednotlivé funkce. V této příručce můžete…
Další možnosti
Webové rozhraní manažera » Prodejní položky » Další možnosti
Skupinové položky Záložka 1 Skupinové položky představuje přehled všech prodejních skupinových položek a informace o nich (cena, DPH, EAN atd.) Skupinová položka představuje vytvoření druhové prodejní položky. Využijete ji, pokud prodáváte…
Balíčky služeb
Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Balíčky služeb
Na záložce Balíčky služeb najdete informace o provozovnách a k nim přiřazeným balíčkům služeb. Balíčky služeb 1 Kód – Kódové označení terminálu. 2 Název – Název terminálu. 3 Produkt – Typ balíčku služeb…
Než začnete markovat
Začínáme » Než začnete markovat
Rychlý přístup: Než začnete markovat Průvodce registrací Instalace certifikátu EET Instalace kořenových certifikátů pro EET z aplikace Při koupi nové pokladny je nutné provést několik kroků, než budete moci začít…
Provozovna
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Provozovna
Na záložce Provozovna můžete spravovat nastavení a kontaktní informace provozovny. !Neúplné nebo nesprávné nastavení dat v záložce Provozovna (např. DIČ) se projeví v odeslaných účtenkách. Účtenka bude obsahovat chybu, na kterou Vás systém…
Co dělat, když…
Co dělat, když…
V sekci Co dělat, když… naleznete, jak se vypořádat s chybami či potížemi, které se při používání Markeety mohou vyskytnout. Co dělat, když mi pokladnica hlási koniec platnosti certifikátu (SK)? Potíže a chyby spojené s používáním…
Chcete přidat novou provozovnu nebo terminál?
Co dělat, když… » Chcete přidat novou provozovnu nebo terminál?
1. Máte více živnosti, ale chcete markovat pouze na jedné pokladně? Přidejte si novou provozovnu! Přidejte provozovnu, pokud chcete markovat pod jiným IČ, na jiné adrese či s jiným certifikátem EET. Prodejní položky se definují zvlášť pro každou…
Se nevytiskl kód FIK? / Etržby jsou off-line?
Co dělat, když… » Se nevytiskl kód FIK? / Etržby jsou off-line?
Pro opravení chyby, kvůli které se Vám netiskne FIK (dlouhý PKP), zkuste tyto způsoby: 1. Ruční odeslání z rychlých voleb Pro manuální odeslání účtenek klikněte v rychlých volbách na tlačítko 1 etržby. Rychlé volby - etržby 2.…
NÁVODY – stáhnete zde
NÁVODY – stáhnete zde
Příručky, které jsou vkládány do balení pokladen, můžete též stáhnout na níže uvedených odkazech: Všeobecné návody Manuál pro registraci pokladny Jak nastavit EET – první kroky OBJEDNÁNÍ/AKTIVACE datové SIM karty Plná moc Obnova…
Aktualizace dotykové pokladny
Dotyková pokladna » Aktualizace dotykové pokladny
Aby byla zajištěna správná funkčnost dotykové pokladny a komunikace se serverem, je třeba, aby aplikace Markeeta byla aktuální. Z toho důvodu občas pokladna vypíše upozornění o nové aktualizaci systému. !Prosíme, abyste toto upozornění…
Funkce markování
Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať » Funkce markování
Funkce markování se nachází na markovací obrazovce. *Jak nastavit funkce markování se dozvíte v kapitole Nastavení funkcí na markovací obrazovce. Funkce na markovací obrazovce Maximální počet funkcí markování, které si můžete přidat na…
Nastavení
Webové rozhraní manažera » Nastavení
V záložce Nastavení naleznete možnost úpravy různých parametrů pokladny. Stránka Nastavení Slevy a přirážky – Nastavení slev a přirážek při markování na dotykové pokladně. Měny – Možnost přidat měnu, kterou…
Mi pokladnica hlási koniec platnosti certifikátu (SK)?
Co dělat, když… » Mi pokladnica hlási koniec platnosti certifikátu (SK)?
V prípade, že Vám pokladňa vypisuje koniec platnosti certifikátu či sa táto hláška vypisuje na bločku, je nutné obnoviť certifikát v pokladni. Pre obnovu certifikátu je nutné vygenerovať si nové autentifikačné údaje. Ďalšie informácie, vrátane…
Další možnosti
Skladové hospodářství » Skladové položky » Další možnosti
Skupinové položky 1 Skladové skupinové položky zobrazují přehled všech prodejních a skladových skupinových položek a informace o nich (zásoba na skladu, historie nákupních cen, atd.). Skupinové položky 2 Přidat skupinovou položku – Otevření…
Přidat funkce
Webové rozhraní manažera » Markování » Přidat funkce
Na záložce Přidat funkce si můžete spravovat jednotlivé funkce, které se budou zobrazovat na markovací obrazovce dotykové pokladny. Přidat funkce 1 Seznam funkcí – Ze seznamu funkcí vyberte ty, které chcete zobrazit na markovací obrazovce (max. 6…
Markování na pokladničce
Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať » Markování na pokladničce
V této kapitole se dozvíte, jak markovat na dotykové pokladně s balíčkem služeb Pokladnička. Video manuál si můžete prohlédnout na Youtube. Můžete si též stáhnout PDF manuál k Pokladničce v sekci Návody – stáhnete zde. *Pokladničku lze…
Platební terminály
Technická sekce » Konfigurace zařízení » Platební terminály
Podporované terminály: Markeeta Pay Terminál FiskalPro VX520 Terminál FiskalPro VX675 Konfigurace Platebního terminálu Markeeta Pay Postup konfigurace platebních funkcí: Pro konfiguraci platebních funkcí je třeba mít zařízení registrované…
První přihlášení do webového rozhraní
Webové rozhraní manažera » První přihlášení do webového rozhraní
Při prvním přihlášení do webového rozhraní se Vám objeví průvodce, který Vás naučí základní úkoly potřebné k prodávání. *Pokud toto není Vaše první přihlášení, přejděte na další kapitolu – Moje pokladna. Základní…
Obrazovka rychlých voleb
Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb
Obrazovka rychlé volby se nachází na dotykové pokladně a dostupnost jejich funkcí závisí na roli, která je přidělena uživateli, na typu zakoupeného balíčku služeb a na nastavení ve webovém rozhraní manažera v záložce Markování. Rychlé volby na…
Typy plateb
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Typy plateb
Záložka Typy plateb umožňuje spravovat platby, které můžete použít na dotykové pokladně. *Jak přidat typ platby na markovací obrazovku dotykové pokladny naleznete v kapitole Možnosti placení. Typy plateb 1 Přidat typ platby – Otevření okna…
Přehledy
Webové rozhraní manažera » Přehledy
Na stránce Přehledy získáte kompletní přehled Vašich prodejů v systému Markeeta. Přehledy lze rozdělit do základních skupin 1 Uzavřené účty a 2 Otevřené účty. *Pro balíček služeb Pro je stránka Přehledy rozšířena o skupinu 3 Sklady,…
Obrazovka markování
Dotyková pokladna » Obrazovka markování
Vzhled a funkce obrazovky markování se liší typem balíčku služeb (Pokladnička, Basic, Standard a Pro). Balíček služeb Pokladnička Způsob markování s balíčkem Pokladnička je podobný klasickému počítání na kalkulačce. Pokladnička pracuje jen s…
Kopie účtu
Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať » Funkce markování » Kopie účtu
Funkce kopie účtu slouží k opětovnému vytisknutí již odeslané účtenky. Vytisknutí probíhá prakticky ihned, jelikož účtenka se již neodesílá na server EET. Funkci kopie účtu musíte nejprve přidat na markovací obrazovku, popřípadě na…
Uložení účtu
Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať » Funkce markování » Uložení účtu
Funkce slouží k uložení účtu a jeho pozdějšímu zaplacení, tzn. účtenka se zatím neodešle na server EET. *Funkce uložení účtu se doporučuje používat v provozech např. v restauracích, kde zákazník neplatí účet ihned. !Funkci uložení účtu…
Servis / Reklamace
Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Servis / Reklamace
Na záložce Servis / Reklamace najdete informace o vytvořených požadavcích týkajících se servisu či reklamace. Servis/Reklamace 1 Nový požadavek – Otevření okna pro vytvoření Reklamace. 2 Tabulka požadavků – Seznam všech zaslaných…
Dotyková pokladna
Dotyková pokladna
Dotyková pokladna slouží k prodeji sortimentu. Pokladní prodej je v případě připojení k internetu realizován online – data o prodeji jsou přímo odesílána na EET. Data jsou v pravidelných intervalech díky replikaci automaticky zabezpečeně…
Váhy
Technická sekce » Konfigurace zařízení » Váhy
Komunikace s váhami probíhá pomocí knihovny Smart Scale Library, která je součástí každé instalace aplikace Markeeta. Aktuálně jsou podporovány pouze váhy CAS-ER plus (protokol Dialog 06 typ 12). Pokud je knihovna Smart Scale Library porušena, zobrazí…
Uzavřené účty
Webové rozhraní manažera » Přehledy » Uzavřené účty
V sekci Uzavřené účty jsou dostupné přehledy, které zohledňují pouze uzavřené a zaplacené účtenky a jejich položky. Základní přehled Uzavřené účty - Základní přehled 1 Období – Zvolte si časového období, za které chcete…
Sklady
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Sklady
Záložka Sklady slouží k nastavení skladů (tvorbě, rušení, změně skladů a nastavení jejich uzávěrek). *Pouze pro balíček služeb Standard a Pro. Sklady 1 Přidat sklad – Otevření okna pro přidání nového skladu. 2 Hromadné operace…
Prodejní položky
Webové rozhraní manažera » Prodejní položky
V záložce Prodejní položky je možné spravovat prodejní položky a prodejní skupiny. Po kliknutí na Prodejní položky se zobrazí všechny vytvořené položky. Prodejní položky 1 Prodejní skupiny – Přehled prodejních skupin. 2 Další možnosti…
Mapa stolů
Webové rozhraní manažera » Markování » Mapa stolů
Záložka Mapa stolů slouží k úpravě mapy stolů na dotykové obrazovce (dostupné pro balíčky služeb Standard a Pro). *Pokud se Vám tato nabídka nezobrazuje, je nutné zapnout markování na stoly – Nastavení prodeje. *Balíček služeb Pro na…
Reporty
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Reporty
Záložka Reporty slouží k nastavení zasílání přehledů pomocí SMS či e-mailu a k propojení Markeety s iDokladem. Reporty 1 Aplikace Moje Markeeta – Při zvolení vybraného tlačítka (Google play či App Store) se otevře nové internetové okno s…
Moje údaje
Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Moje údaje
Na záložce Moje údaje lze změnit kontaktní údaje majitele provozoven. Moje údaje Lze změnit příjmení, jméno, email, telefon, ulici, město, PSČ a zemi. Přihlašovací jméno je používáno pro přihlášení do webového rozhraní manažera. To lze…
Prodejní položky
Webové rozhraní manažera » Markování » Prodejní položky
Záložka Prodejní položky slouží k přizpůsobení obrazovky markování na dotykové pokladně. Obrazovka na webovém rozhraní manažera je shodná s obrazovkou na dotykové pokladně. Nastavení markovací obrazovky 1 Výběr markovací obrazovky – V…
Přehled typů pokladen
Technická sekce » Přehled typů pokladen
Po kliknutí na název pokladny budete přesměrováni na náš E-shop. MARKEETA Smart Připojení: LTE, WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth Obrazovka: 10“ multi-touch Rozlišení: 1280 × 800 Porty: SD Card, 1x micro USB Další informace: - …
Prodej
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Prodej
Na záložce Prodej si lze nastavit vlastnosti prodeje. Prodej (Nastavení) 1 Povolit částečné platby – Zapnutím této možnosti povolíte platit za útratu různými typy plateb. *Částečně zaplatit účet umožňuje zaplatit zákazníkovi celý…
Rychlé volby
Webové rozhraní manažera » Markování » Rychlé volby
Na záložce Rychlé volby můžete spravovat zobrazení nabídky postranních funkcí na dotykové pokladně. Rychlé volby 1 Obrazovka – Informace pro kterou markovací obrazovku rychlé volby upravujete. 2 Určeno pro – Nastavení, pro jaký typ…
Provozovatel
Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Provozovatel
V záložce Provozovatel najdete informace o majiteli balíčku služeb a přehled provozoven a terminálů. Tyto informace jsou shodné s těmi, které byly zadány v průvodci registrací. Záložka Provozovatel také slouží pro přidání nové provozovny nebo…
Zařízení
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Zařízení
Záložka Zařízení slouží ke správě periferií dotykové pokladny. Odpovídá modulu zařízení na dotykové pokladně. Zařízení (Nastavení) 1 Kód – Označení tiskárny pro lepší orientaci uživatelem. 2 Název – Název zařízení.…
Je chybně namarkována položka?
Co dělat, když… » Je chybně namarkována položka?
Problém chybně namarkované položky, která už byla společně s účtenkou poslána na daňový portál, lze řešit 2 způsoby: Zápornou položkou (balíček služeb: Pokladnička, Basic, Standard, Pro) *Jak namarkovat zápornou položku, zjistíte v…
Platba Eurem
Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať » Platba Eurem
Pokud si přejete přijímat platby Eurem, je nutné si vytvořit nový typ platby. Jak vytvořit typ platby pro platbu Eurem? Přihlašte se do webového manažera. Přejděte do sekce Nastavení, záložky Typy plateb a klikněte na 1 Přidat typ platby Jak…
Vyzvedni si
Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Vyzvedni si
Vyzvednisi.cz je bezplatný objednávkový systém pro gastropodniky a maloobchod. Jakmile aplikaci propojíte, budou Vám objednávky zasílány přímo na Vaši dotykovou pokladnu, kde je budete moci spravovat (potvrdit/zamítnout). Kliknutím na 1 Vyzvedni si…
Servis
Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Servis
Modul servis slouží ke kontaktování zákaznické podpory. Ťukněte na 1 Servis pro zobrazení okna pro kontaktování zákaznické podpory. Rychlé volby - Servis Otevře se okno pro kontakt. Kontaktování zákaznické podpory Vyplňte pole 1 Vaše…
Slevy a přirážky
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Slevy a přirážky
V záložce Slevy a přirážky je možné upravovat a přidávat slevy nebo přirážky. Nastavení slev a přirážek 1 Slevy a přirážky – V této záložce lze upravovat slevy a přirážky. 2 Tabulka – Tabulka zobrazující všechny slevy a…
Platba stravenkou
Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať » Platba stravenkou
Platba stravenkou není automaticky přednastavený typ platby a je tedy nejprve nutné tento typ platby vytvořit. Jak vytvořit typ platby pro platbu stravenkou? Přihlašte se do webového manažera. Přejděte do sekce Nastavení, záložky Typy plateb a…
Číselník jednotek
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Číselník jednotek
Záložka Číselník jednotek slouží ke správě měrných jednotek k prodeji položek. Číselník jednotek 1 Přidat jednotku – Otevření okna pro přidání nové jednotky. 2 Hromadné operace – Slouží k odstranění všech vybraných jednotek…
Země
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Země
V záložce Země můžete zpravovat jednotlivé země, které tvoří nabídku 1. při vyplňování záložky Moje údaje, 2. při tvorbě Partnerů – přidání firmy či osoby a 3. při úpravě parametrů Provozovny. Země 1 Přidat zemi –…
Markování na stoly
Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať » Markování na stoly
Funkce markování na stoly umožňuje uložit jeden nebo více účtů na požadovaný stůl. Pro využívání je nutné mít povolenou funkci markování na stoly v nastavení prodeje a tuto funkci zapnutou i v nastavení obrazovky. Funkce markování na stoly je v…
Sklady a Docházka
Webové rozhraní manažera » Přehledy » Sklady a Docházka
Záložka Sklad a Docházka je dostupná pouze pro balíček služeb PRO. Stav skladu k datu Stav skladu k datu 1 Stav skladu k datu – Vám nabízí možnost nahlížet do skladu nejen k aktuálnímu dni, nýbrž je možné si vybrat konkrétní den, kdy…
Cenové skupiny
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Cenové skupiny
V záložce Cenové skupiny vidíte přehled všech cenových skupin, které můžete přiřadit k jednotlivým prodejním položkám. Cenové skupiny 1 Přidat skupinu – Otevření okna pro přidání nové cenové skupiny. 2 Ikona oka – Otevření…
Ostatní příjem
Skladové hospodářství » Skladové doklady » Ostatní příjem
Záložka Ostatní příjem slouží ke správě dokladů o ostatním příjmu (např. příjem darů/dárků od dodavatele, naskladnění spotřebního materiálu určeného pro personál, inventurním rozdílům apod.). Ostatní příjem 1 Přidat doklad –…
Remitenda
Skladové hospodářství » Skladové doklady » Remitenda
Remitenda je skladový doklad, který se vytváří pro odkoupení zboží dodavatelem (př. ráno nakoupíte noviny/časopisy a večer máte možnost nechat odkoupit dodavatelem neprodané kusy zpět). *V případě, že využíváte EDI, budou se Vám vytvářet v…
Pokladna hlásí konec platnosti balíčku služeb?
Co dělat, když… » Pokladna hlásí konec platnosti balíčku služeb?
Pět dní před vypršením platnosti Vašeho balíčku služeb, Vás o této skutečnosti informuje pokladna. Je tedy potřeba předplatit či aktivovat balíček na další období. Vypršení balíčku služeb 1 Pokračovat – Klikněte pokud potřebujete…
Tržby
Skladové hospodářství » Skladové doklady » Tržby
Záložka Tržby slouží k prohlížení dokladů o tržbě z uplynulého období prodeje. Tržby 1 Časové období – Zvolte Vámi požadované časové období, za které chcete zobrazit doklady o tržbě (Dnes, Tento týden, Minulý měsíc, Od-Do, apod.) 2…
Zařízení
Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Zařízení
Modul zařízení slouží k nastavení jednotlivých periferií, které jsou připojeny k dotykové pokladně (tiskárna, váha, kasa a čtečka). Kliknutím na 1 Zařízení, otevřete okno zařízení. Rychlé volby - Zařízení V okně zařízení…
Výroba
Skladové hospodářství » Výroba
Stránka Výroba slouží ke správě receptur a rozpisů. *Dostupné pouze pro balíček Pro. Výroba 1 Záložka Receptury slouží k vytváření prodejních položek, které se skládají z jednotlivých surovin/materiálů/služeb (výrobky, jídla, apod.).…
Měny
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Měny
Záložka Měny slouží ke správě jednotlivých měn. Měny poté využijete při správě typů plateb, kde budete moci zadat například kurz. Měny 1 Měny – Záložka obsahující všechny typy měn. 2 Přidat měnu – Otevření okna pro…
Ostatní výdej
Skladové hospodářství » Skladové doklady » Ostatní výdej
Záložka Ostatní výdej slouží ke správě dokladů o ostatním výdeji (např. likvidace zničeného zboží, odpis prošlého, vyskladněni spotřebního materiálu pro personál, apod.) Ostatní výdej 1 Přidat doklad – Otevření okna pro přidání…
Partneři
Webové rozhraní manažera » Partneři
Záložka Partneři slouží ke správě partnerů (firem a osob) a věrnostních programů. *Mezi partnery patří Vaši dodavatelé i odběratelé. Firmy V sekci 1 Firmy můžete přidávat a upravovat jednotlivé partnery s IČem. Partneři - Firmy 2 Údaje…
Funkce úvodní obrazovky
Dotyková pokladna » Funkce úvodní obrazovky
Při prvním spuštění aplikace Markeeta máte na výběr Přihlásit se nebo Registrovat. První spuštění aplikace 1 Nová registrace – Pokud ještě nemáme vytvořenou registraci, klikněte na Registrovat. Registraci je možné vytvořit přímo z…
Nákup
Skladové hospodářství » Skladové doklady » Nákup
Záložka Nákup slouží k tvorbě a úpravě nákupních dokladů (naskladnění zboží). *V případě, že využíváte EDI, budou se Vám vytvářet v této sekci automatické nákupní doklady. Tyto doklady je potřeba překontrolovat dle dodacího listu či…
Převodka
Skladové hospodářství » Skladové doklady » Převodka
Záložka Převodka slouží ke správě pohybu zboží mezi sklady. Převodka 1 Přidat doklad – Otevření okna pro přidání nového skladového dokladu o převodce. 2 Časové období – Zvolte časové období, za které chcete zobrazit skladové…
Markování se skupinovou položkou
Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať » Markování se skupinovou položkou
Tato funkce Vám umožní efektivnější markování, jedná-li se o skupinu položek s jednotlivě odlišnými cenami (např. sladké nápoje, Trička a další…). Jak založit skupinovou položku? V manažeru přejděte na stránku markování klikněte na…
Účtenka
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Účtenka
V záložce Účtenka lze upravovat parametry účtenky. Účtenka (Nastavení) 1 Text na začátku účtenky – Text, který se bude zobrazovat na začátku vytisknuté účtenky – tzv. hlavička. Pokud necháte hlavičku nevyplněnou, budou se na…
Inventura
Skladové hospodářství » Skladové doklady » Inventura
Záložka Inventura slouží ke správě a evidenci inventurních dokladů. Zde můžete porovnat fyzickou kontrolu Vašeho skladu s daty v databázi (vystopování ztraceného zboží). !Každý den je možné provést pouze 1 inventuru. Inventura 1 Přidat doklad…
Sklad
Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Sklad
Sklad slouží k přehledu skladových položek, stavu skladu a k tvorbě a přehledu skladových dokladů. *Pouze pro balíček Standard a Pro. Pro zobrazení ťukněte na 1 Sklad. Otevře se skladové okno s dalšími možnostmi. Rychlé volby - Sklad Okno…
Personál
Webové rozhraní manažera » Personál
V záložce Personál je možné spravovat Váš personál a upravovat jeho práva. Personál 1 Záložka personál – Na této záložce je možné přidávat a upravovat personál. 2 Záložka přístupová práva – Na této záložce je možné upravovat…
Výrobní doklady
Skladové hospodářství » Skladové doklady » Výrobní doklady
Záložka Výrobní doklady slouží k evidenci a tvorbě výrobních dokladů. Výrobní doklady se tvoří dvěma způsoby: 1. Ručně přes tlačítko Přidat doklad, kdy si díky dokladu naskladníte (vyrobíte) výrobek (tím, že vyskladníte dané…
Doklady
Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Doklady
V záložce Doklady můžete dohledat a kontrolovat stav Vašich plateb a taky najít doklady (faktury) – například faktury za platbu balíčku či SIM karty atd. Doklady 1 Stav – Stav uhrazení platby (čeká na úhradu nebo uhrazeno). Jednotlivé stavy…
Upravit obrazovky
Webové rozhraní manažera » Markování » Upravit obrazovky
Záložka Upravit obrazovky slouží ke správě a přidání obrazovek. Ty lze následně přepínat na dotykové pokladně v nastavení terminálu. Jak přidat nebo upravit markovací obrazovku? Klikněte na záložku Upravit obrazovky (modrý rámeček).…
Pokladní kniha
Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Pokladní kniha
Pokladní kniha slouží ke správě pohybu hotovosti a stravenek na dotykové pokladně. Ťukněte na 1 Pokladní kniha pro zobrazení okna ke správě pohybu hotovosti a stravenek. Rychlé volby - Pokladní kniha Pokladní kniha 1 – Typ platby. 2…
Webové rozhraní manažera
Webové rozhraní manažera
Webové rozhraní manažera slouží ke správě jednotlivých provozoven a pokladen. V závislosti na Vašem balíčku služeb umožňuje si přizpůsobit jednotlivé funkce. Veškerá data na jednotlivých pokladnách jsou odesílána do webového rozhraní…
Váha neváží správně?
Co dělat, když… » Váha neváží správně?
V případě, že Vám pokladna při markování vážené položky hlásí, že je nutné zadat váhu, postupujte podle těchto kroků: Nejprve zkontrolujte, zda: a) je váha zapnuta, b) je správně připojena k dotykové pokladně. V nastavení…
Receptury
Skladové hospodářství » Výroba » Receptury
Záložka Receptury slouží k vytváření prodejních položek, které se skládají z jednotlivých surovin/materiálů/služeb (výrobky, jídla, apod.). *Při namarkování prodejní položky skládající se ze surovin/materiálů/služeb budou ze skladu…
Rozpisy
Skladové hospodářství » Výroba » Rozpisy
Záložka Rozpisy slouží k vytváření prodejních položek, které se skládají z jiných položek (basa piva = pivo a šest lahví). *Při namarkování prodejní položky skládající se z jiných položek se na účtence rozepíšou položky, které…
Přihlášení do webového rozhraní
Webové rozhraní manažera » Přihlášení do webového rozhraní
K přihlášení do webového rozhraní manažera přejděte na stránku https://manager.markeeta.cz. Do přihlašovacího dialogu vyplňte 1 Přihlašovací jméno a 2 Heslo, které jste si vybrali při registraci. Po vyplnění přihlašovacích údajů…
Postranní funkce
Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Postranní funkce
Postranní funkce se nachází na obrazovce rychlých voleb. Postranní volby *1 Postranní funkce si můžete nastavit ve webovém rozhraní manažera v záložce Markování v sekci Rychlé volby. Kopie účtu – Vytisknutí kopie účtu z…
Docházka
Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Docházka
Modul Docházka poskytuje přehled zaměstnanců a jejich odpracovaný čas v dané době. *Dostupné pouze pro balíček Pro. Jak přihlásit uživatele? Na začátku směny oznámí zaměstnanec svůj příchod zadáním svého speciálního PINu a kliknutím…
Import položek
Webové rozhraní manažera » Prodejní položky » Import položek
Do Prodejních položek (ale i Skladových položek) lze importovat data přímo z tabulky Microsoft Excel. Jak importovat data z tabulky Microsoftu Excel do Webového rozhraní manažera? V prodejních položkách klikněte na 1 Import. Otevře se Vám okno…
Skladové položky
Skladové hospodářství » Skladové položky
Stránka Skladové položky zobrazuje přehled všech prodejních a skladových položek a informace o nich (zasoba na skladu, historie nákupních cen, skladová karta, atd.) Skladové položky 1 Prodejní skupiny – Seznam Vámi vytvořených prodejních…
Terminály
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Terminály
Záložka Terminál ukazuje přehled terminálů a k nim přiřazeným obrazovkám. Terminály (Nastavení) 1 Kód – Kódové označení terminálu. 2 Název – Název terminálu. 3 Obrazovka – Markovací obrazovka, která je přiřazena k danému…
Systém
Webové rozhraní manažera » Nastavení » Systém
Na záložce Systém si můžete obnovit původní vzhled všech tabulek v manažeru, pokud byly změněny. Obnovení původního nastavení sloupců Pro obnovu: Klikněte na tlačítko 1 Obnovit. Potvrďte změny kliknutím na tlačítko 2 Uložit…
Rozdělení účtu
Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať » Funkce markování » Rozdělení účtu
Funkce rozdělení účtu slouží k přesunu účtu z jednoho stolu na druhý, k přesunutí položek z jednoho stolu na druhý nebo k rozdělení účtu u 1 stolu na 2 účty. Přístupnost této funkce je podmíněna koupí balíčku služeb Standard nebo Pro.…
Markování
Webové rozhraní manažera » Markování
V záložce Markování si můžete přizpůsobit vzhled markovácích obrazovek na dotykové pokladně. Markování 1 Prodejní položky – Úprava vzhledu markovácí obrazovk na dotykové pokladně. 2 Možnosti placení – Nastavení plateb, které se…
Hotline
Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Hotline
Na záložce Hotline si můžete procházet a kontrolovat stav Vašich požadavků, které jste podali na zákaznickou podporu Markeety buď telefonicky, e-mailem nebo zprávou z Vaší pokladny pomocí tlačítka Servis. Přehled požadavků Hotline 1 Číslo…
Uzávěrka
Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Uzávěrka
Modul uzávěrka slouží k ukončení období prodeje, jako například směna, konec dne, apod. Vynuluje se tržba a počítadlo odeslaných účtenek. Započetím nového období prodeje již nejsou dostupné účtenky z minulého prodejního období. !Uzávěrka…
Neznáte své přihlašovací údaje do manažera?
Co dělat, když… » Neznáte své přihlašovací údaje do manažera?
Pro přihlášení do webového rozhraní manažera musíte znát své přihlašovací údaje, tedy login a heslo, které jste si zvolili při registraci. 1. Co dělat když neznáte své heslo? V případě, že neznáte své heslo, využijte pro nastavení nového…
Ako markovať
Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať
p(#markovat). V tejto kapitole sa môžete zoznámiť so základmi markovania na dotykovej pokladni. Základné markovanie Vstúpte na markovaciu obrazovku. Ťuknite na požadovanú 1 Predajnú položku. Tým namarkujete túto položku raz. Ak markujete viac…
Internet
Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Internet
Internet umožňuje přístup do internetového prohlížeče. Rychlé volby - Internet Internetový prohlížeč Po kliknutí na 1 Internet se otevře okno internetového prohlížeče. Internetový prohlížeč 1 – Internetová adresa stránky (začnete…