Na záložce Hotline si můžete procházet a kontrolovat stav Vašich požadavků, které jste podali na zákaznickou podporu Markeety buď telefonicky, e-mailem nebo zprávou z Vaší pokladny pomocí tlačítka Servis.
Přehled požadavků
1 Číslo požadavku – Pokud máte více požadavků a budete nás chtít znovu kontaktovat, uvedením čísla požadavku a Vašeho IČ celou komunikaci urychlíte.
2 Ikona oka – Po kliknutí se Vám otevře okno se zprávami k daného požadavku.
3 Stav požadavku – V tabulce níže naleznete přehled možných stavů požadavku.
Přehled stavů požadavku
Stav požadavku | Význam |
---|---|
nezačato | Požadavek byl přijat do systému, ale ještě se nezačal řešit. |
čeká na řešitele | Požadavek se aktuálně řeší a čeká se na vyřízení naším technikem. |
čeká na zákazníka | Pro pokračování v řešení požadavku je potřeba dalšího vyjádření zákazníka a čeká se na zákazníkovu odpověď. |
sloučeno | Již byl založen požadavek se stejným obsahem, požadavky tedy byly sloučeny do jednoho. |
archivováno | Požadavek byl vyřešen a je uložen pro možnost zobrazení. |
Náhled na požadavek
1 Detail zprávy – Po zkliknutí na zprávu se zobrazí její text.
2 Text zprávy.
3 Hlavička zprávy – Obsahuje základní informace (odesílatel,předmět a datum vytvoření).