Na záložce Hotline si můžete procházet a kontrolovat stav Vašich požadavků, které jste podali na zákaznickou podporu Markeety buď telefonicky, e-mailem nebo zprávou z Vaší pokladny pomocí tlačítka Servis.

Přehled požadavků

Hotline

1 Číslo požadavku – Pokud máte více požadavků a budete nás chtít znovu kontaktovat, uvedením čísla požadavku a Vašeho IČ celou komunikaci urychlíte.
2 Ikona oka – Po kliknutí se Vám otevře okno se zprávami k daného požadavku.
3 Stav požadavku – V tabulce níže naleznete přehled možných stavů požadavku.

Přehled stavů požadavku

Stav požadavku Význam
nezačato Požadavek byl přijat do systému, ale ještě se nezačal řešit.
čeká na řešitele Požadavek se aktuálně řeší a čeká se na vyřízení naším technikem.
čeká na zákazníka Pro pokračování v řešení požadavku je potřeba dalšího vyjádření zákazníka a čeká se na zákazníkovu odpověď.
sloučeno Již byl založen požadavek se stejným obsahem, požadavky tedy byly sloučeny do jednoho.
archivováno Požadavek byl vyřešen a je uložen pro možnost zobrazení.

Náhled na požadavek

Vzorový požadavek

1 Detail zprávy – Po zkliknutí na zprávu se zobrazí její text.

2 Text zprávy.

3 Hlavička zprávy – Obsahuje základní informace (odesílatel,předmět a datum vytvoření).