V sekci Co dělat, když… naleznete, jak se vypořádat s chybami či potížemi, které se při používání Markeety mohou vyskytnout.
- Co dělat, když mi pokladnica hlási koniec platnosti certifikátu (SK)?
Potíže a chyby spojené s používáním pokladny
- Co dělat, když máte pokladnu v DEMO režimu?
- Co dělat, když pokladna hlásí konec platnosti balíčku služeb?
- Co dělat, když po kliknutí na ikonu Interent vyskočí hláška Nemáte potřebná oprávnění?
- Co dělat, když chcete přidat novou provozovnu nebo terminál?
- Co dělat, když se místo přihlašovací obrazovky s PINem ukazuje obrazovka Vítejte v systému Markeeta?
- Co dělat, když pokladna nereplikuje?
- Co dělat, když neznáte své přihlašovací údaje do manažera?
- Co dělat když neznáte svůj PIN pro přihlášení do pokladny?
Potíže a chyby spojené s markováním
- Co dělat, když chcete vystornovat účet, ale již byla provedena uzávěrka?
- Co dělat, když chcete markovat mimo EET?
- Co dělat, když byla chybně namarkována položka?
- Co dělat, když se nevytisknul kód FIK / Etržby jsou off-line?
- Co dělat, když nejde namarkovat sleva nebo přirážka?
Potíže a chyby spojené s příslušenstvím
- Co dělat, když tiskárna přestala pracovat?
- Co dělat, když váha neváží správně?