Na záložce Balíčky služeb najdete informace o provozovnách a k nim přiřazeným balíčkům služeb.

Balíčky služeb

1 Kód – Kódové označení terminálu.

2 Název – Název terminálu.

3 Produkt – Typ balíčku služeb (Pokladnička, Basic, Standard, Pro).

4 Sériové číslo – Sériové číslo balíčku služeb.

5 Podpora – Informace o tom, zda je k balíčku služeb poskytována telefonická a e-mailová podpora.

6 Zadat aktivační kód – Kliknutím se otevře okno pro vložení aktivačního kódu balíčku služeb (prodloužení balíčku služeb).

Okno Zadejte aktivační kód

7 Přidat terminál – Kliknutím se otevře okno pro přidání terminálu nebo provozovny.


Přidání terminálu

  1. Klikněte na 1 Přidat terminál.

Okno Přidat terminál nebo provozovnu?

  1. Otevře se okno Zadejte aktivační kód, vyplňte údaje.

Zadejte aktivační kód

2 Provozovna – Vyberte provozovnu, ke které chcete terminál připojit.

3 Aktivační kód – Vyplňte aktivační kód pro nový terminál (obdrželi jste jej po nákupu na e-shopu či po uzavření smlouvy od partnera nebo obchodního zástupce).

4 Platnost – Zvolte si pomocí kalendáře den, kdy začne balíček služeb platit.

  1. Pro dokončení přidání terminálu klikněte na 5 Pokračovat.

Přidání provozovny

  1. Klikněte na 1 Přidat provozovnu.

Přidat provozovnu

  1. Otevře se okno Nová provozovna, vyplňte údaje.

Okno Nová provozovna

2 Odvětví – Z nabídky vyberte obor Vašeho podnikání.

3 Aktivační kód – Vyplňte aktivační kód pro novou provozovnu (obdrželi jste jej po nákupu na e-shopu či po uzavření smlouvy od partnera nebo obchodního zástupce).

4 Platnost – Zadejte datum, od kterého má být balíček služeb aktivní.

5 Název provozovny – Zadejte název provozovny.

6 – Zadejte identifikační číslo pro novou provozovnu.

7 Předvyplnit z registru – Po kliknutí na tlačítko se automaticky stáhnou a vyplní data dle Vašeho IČ (vyplní se Název subjektu, Plátce DPH, DIČ, Ulice, Město, PSČ a Země).

  1. Pro dokončení přidání provozovny klikněte na 8 Pokračovat.

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.