Na záložce Balíčky služeb najdete informace o provozovnách a k nim přiřazeným balíčkům služeb.
1 Kód – Kódové označení terminálu.
2 Název – Název terminálu.
3 Produkt – Typ balíčku služeb (Pokladnička, Basic, Standard, Pro).
4 Sériové číslo – Sériové číslo balíčku služeb.
5 Podpora – Informace o tom, zda je k balíčku služeb poskytována telefonická a e-mailová podpora.
6 Zadat aktivační kód – Kliknutím se otevře okno pro vložení aktivačního kódu balíčku služeb (prodloužení balíčku služeb).
7 Přidat terminál – Kliknutím se otevře okno pro přidání terminálu nebo provozovny.
Přidání terminálu
- Klikněte na 1 Přidat terminál.
- Otevře se okno Zadejte aktivační kód, vyplňte údaje.
2 Provozovna – Vyberte provozovnu, ke které chcete terminál připojit.
3 Aktivační kód – Vyplňte aktivační kód pro nový terminál (obdrželi jste jej po nákupu na e-shopu či po uzavření smlouvy od partnera nebo obchodního zástupce).
4 Platnost – Zvolte si pomocí kalendáře den, kdy začne balíček služeb platit.
- Pro dokončení přidání terminálu klikněte na 5 Pokračovat.
Přidání provozovny
- Klikněte na 1 Přidat provozovnu.
- Otevře se okno Nová provozovna, vyplňte údaje.
2 Odvětví – Z nabídky vyberte obor Vašeho podnikání.
3 Aktivační kód – Vyplňte aktivační kód pro novou provozovnu (obdrželi jste jej po nákupu na e-shopu či po uzavření smlouvy od partnera nebo obchodního zástupce).
4 Platnost – Zadejte datum, od kterého má být balíček služeb aktivní.
5 Název provozovny – Zadejte název provozovny.
6 IČ – Zadejte identifikační číslo pro novou provozovnu.
7 Předvyplnit z registru – Po kliknutí na tlačítko se automaticky stáhnou a vyplní data dle Vašeho IČ (vyplní se Název subjektu, Plátce DPH, DIČ, Ulice, Město, PSČ a Země).
- Pro dokončení přidání provozovny klikněte na 8 Pokračovat.