Nebyly nalezeny žádné výsledky.
Související témata jsou zobrazena níže.

Pošta

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Pošta

Pošta slouží jako uložiště všech zpráv, které byly odeslány na Vaši pokladnu. Klikněte na 1 Pošta pro otevření okna Doručená pošta. Rychlé volby - Pošta Kliknutím na danou 2 zprávu lze zobrazit její detail. Doručená pošta Po přečtení…

Import položek

Webové rozhraní manažera » Prodejní položky » Import položek

Do Prodejních položek (ale i Skladových položek) lze importovat data přímo z tabulky Microsoft Excel. Jak importovat data z tabulky Microsoftu Excel do Webového rozhraní manažera? V prodejních položkách klikněte na 1 Import. Otevře se Vám okno…

Pokladní kniha

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Pokladní kniha

Pokladní kniha slouží ke správě pohybu hotovosti a stravenek na dotykové pokladně. Ťukněte na 1 Pokladní kniha pro zobrazení okna ke správě pohybu hotovosti a stravenek. Rychlé volby - Pokladní kniha Pokladní kniha 1 – Typ platby. 2…

Ako markovať

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať

p(#markovat). V tejto kapitole sa môžete zoznámiť so základmi markovania na dotykovej pokladni. Základné markovanie Vstúpte na markovaciu obrazovku. Ťuknite na požadovanú 1 Predajnú položku. Tým namarkujete túto položku raz. Ak markujete viac…

Kontakt

Kontakt

Přehled prodejen a servisních partnerů naleznete zde: https://www.markeeta.cz/kontakt Sledujte nás na Facebooku: Facebook Potřebujete poradit? Servisní podporu pokladního systému MARKEETA lze kontaktovat telefonicky na čísle 222 264 265 nebo na e-mailové…

Máte pokladnu v DEMO režimu?

Co dělat, když… » Máte pokladnu v DEMO režimu?

Do DEMO režimu se dostanete přes Návody pro ovládání Markeety a slouží k vyzkoušení markování a všech dalších funkcí, které pokladna nabízí. Že se nacházíte v DEMO režimu zjistíte podle nápisu 1 DEMO REŽIM v pravém horním rohu…

Moje Markeeta

Moje Markeeta

Aplikace Moje Markeeta Vám umožňuje kontrolovat provozovnu, i když v ní nejste fyzicky přítomni. Používáním aplikace získáte: aktuální přehled o tržbách v provozovně aktuální přehled o tržbách dle jednotlivých položek…

Přihlášení do aplikace Moje Markeeta

Moje Markeeta » Přihlášení do aplikace Moje Markeeta

Spuštění aplikace Na pracovní ploše Vašeho mobilního zařízení klikněte na logo kytičky Moje Markeeta. Přihlášení do aplikace Před přihlášením máte možnost prohlédnout si vzorovou aplikaci Moje Markéta kliknutím na 1 Vyzkoušejte…

Výroba

Skladové hospodářství » Výroba

Stránka Výroba slouží ke správě receptur a rozpisů. *Dostupné pouze pro balíček Pro. Výroba 1 Záložka Receptury slouží k vytváření prodejních položek, které se skládají z jednotlivých surovin/materiálů/služeb (výrobky, jídla, apod.).…

Reporty

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Reporty

Záložka Reporty slouží k nastavení zasílání přehledů pomocí SMS či e-mailu a k propojení Markeety s iDokladem. Reporty 1 Aplikace Moje Markeeta – Při zvolení vybraného tlačítka (Google play či App Store) se otevře nové internetové okno s…

Markování vážených položek

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Váhy » Markování vážených položek

Při markování vážené položky nejprve zajistěte, aby byla váha od posledního vážení vynulována. Jak markovat vážené položky? Vložte zboží na váhu a zvolte na markovací obrazovce prodejní položku. Pokladna po obdržení informací o položce,…

Tržby

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Tržby

Záložka Tržby slouží k prohlížení dokladů o tržbě z uplynulého období prodeje. Tržby 1 Časové období – Zvolte Vámi požadované časové období, za které chcete zobrazit doklady o tržbě (Dnes, Tento týden, Minulý měsíc, Od-Do, apod.) 2…

Váha neváží správně?

Co dělat, když… » Váha neváží správně?

V případě, že Vám pokladna při markování vážené položky hlásí, že je nutné zadat váhu, postupujte podle těchto kroků: Nejprve zkontrolujte, zda: a) je váha zapnuta, b) je správně připojena k dotykové pokladně. V nastavení…

Servis / Reklamace

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Servis / Reklamace

Na záložce Servis / Reklamace najdete informace o vytvořených požadavcích týkajících se servisu či reklamace. Servis/Reklamace 1 Nový požadavek – Otevření okna pro vytvoření Reklamace. 2 Tabulka požadavků – Seznam všech zaslaných…

Rozdělení účtu

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať » Funkce markování » Rozdělení účtu

Funkce rozdělení účtu slouží k přesunu účtu z jednoho stolu na druhý, k přesunutí položek z jednoho stolu na druhý nebo k rozdělení účtu u 1 stolu na 2 účty. Přístupnost této funkce je podmíněna koupí balíčku služeb Standard nebo Pro.…

iDoklad

Napojení s jinými systémy » iDoklad

iDoklad je on-line účetní systém od společnosti Solitea Česká republika, který umožňuje vystavovat faktury či pokladní doklady a tvořit ceníky. iDoklad lze propojit s Markeetou, můžete své prodeje z pokladny exportovat rovnou do iDokladu. Export…

Skladové doklady

Skladové hospodářství » Skladové doklady

Stránka Skladové doklady slouží k vytvoření, správě a evidenci skladových dokladů z nákupu, prodeje, výdeje a také inventurních dokladů. Skladové doklady 1 Tržby – Zobrazení dokladů o tržbě za uzavřená prodejní období (tyto doklady…

Konfigurace síťových tiskáren

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Tiskárny » Konfigurace síťových tiskáren

Nastavení síťových parametrů tiskárny Rongta RP80W LAN/WiFi Připojte síťovou tiskárnu (LAN (kabel), WiFi) přes USB kabel k počítači. Z instalačního CD, které naleznete v balení u tiskárny, nainstalujte potřebné ovladače – DriverInstall.…

Rychlé volby

Webové rozhraní manažera » Markování » Rychlé volby

Na záložce Rychlé volby můžete spravovat zobrazení nabídky postranních funkcí na dotykové pokladně. Rychlé volby 1 Obrazovka – Informace pro kterou markovací obrazovku rychlé volby upravujete. 2 Určeno pro – Nastavení, pro jaký typ…

Zákaznická podpora

Moje Markeeta » Zákaznická podpora

V případě chyby aplikace či jakýchkoliv jiných potíží kontaktujte Zákaznickou podporu. Nejprve na Hlavní stránce klikněte na 1 Menu. Po otevření nabídky zvolte 2 Zákaznická podpora. Hlavní stránka Menu…

Prodloužení balíčku služeb na terminálu

Dotyková pokladna » Prodloužení balíčku služeb na terminálu

Pokud se blíží konec platnosti Vašeho balíčku služeb, nebo nemáte předplacenu zákaznickou podporu na další období, zobrazí se na terminálu informativní hlášení s možností prodloužení balíčku. Platba balíčku služeb je možná přímo z…

Skladové hospodářství

Skladové hospodářství

Skladové hospodářství slouží k evidenci, správě, sledování stavu a vlastností veškerých položek sortimentu a jejich pohybu na skladech. Účel skladového hospodářství je evidovat nákupy a příjmy zboží, sledovat jeho zásoby, porovnávat data z…

Receptury

Skladové hospodářství » Výroba » Receptury

Záložka Receptury slouží k vytváření prodejních položek, které se skládají z jednotlivých surovin/materiálů/služeb (výrobky, jídla, apod.). *Při namarkování prodejní položky skládající se ze surovin/materiálů/služeb budou ze skladu…

Rozpisy

Skladové hospodářství » Výroba » Rozpisy

Záložka Rozpisy slouží k vytváření prodejních položek, které se skládají z jiných položek (basa piva = pivo a šest lahví). *Při namarkování prodejní položky skládající se z jiných položek se na účtence rozepíšou položky, které…

Sestavy

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Sestavy

Sestavy poskytují finanční a druhový přehled stávajícího intervalu prodeje. Pro zobrazení ťukněte na 1 Sestavy. Objeví se okno přehledu stávajícího intervalu prodeje. Rychlé volby - Sestavy Sestavy 1 Finanční přehled – Přehled všech…

Inštalácie koreňových certifikátov

NÁVODY – stáhnete zde » Inštalácie koreňových certifikátov

Postup inštalácie koreňových certifikátov: 1. Kliknite na inštaláciu koreňových certifikátov z oznamovacej lišty. 2. Vybraný koreňový certifikát nainštalujte. 3. Certifikát pomenujte “ekasa” a uložte. 4. Nastavte odomykací PIN…

Postup inštalácie koreňových certifikátov

Postup inštalácie koreňových certifikátov

Postup inštalácie koreňových certifikátov: 1. Kliknite na inštaláciu koreňových certifikátov z oznamovacej lišty. 2. Vybraný koreňový certifikát nainštalujte. 3. Certifikát pomenujte “ekasa” a uložte. 4. Nastavte odomykací PIN…

Parametry EET

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Parametry EET

Záložka Parametry EET slouží ke správě certifikátu elektronické evidence tržeb a úpravě dalších parametrů potřebných pro elektronickou evidenci tržeb. Parametry EET 1 Údaje o firmě, DIČ – Automaticky doplněno z nastavení…

Pokladna nereplikuje?

Co dělat, když… » Pokladna nereplikuje?

Pokud se po kliknutí na 1 Replikace objeví hláška 2 Při replikaci došlo k chybě může jít o více chyb a pravděpodobně bude zapotřebí kontaktovat Zákaznickou podporu. Replikace pokladny Nejprve však zkontrolujte své připojení k internetu a to…

Uzávěrka

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Uzávěrka

Modul uzávěrka slouží k ukončení období prodeje, jako například směna, konec dne, apod. Vynuluje se tržba a počítadlo odeslaných účtenek. Započetím nového období prodeje již nejsou dostupné účtenky z minulého prodejního období. !Uzávěrka…

Účtenky

Webové rozhraní manažera » Účtenky

Na stránce Účtenky naleznete veškeré účty, které byly zaplaceny nebo uloženy na dotykové pokladně. Účtenky je možné třídit, řadit a vyhledávat mezi nimi dle předvolených nebo vlastních filtrů, které je možné i ukládat. Samozřejmostí je…

Prodejní položky

Webové rozhraní manažera » Prodejní položky

V záložce Prodejní položky je možné spravovat prodejní položky a prodejní skupiny. Po kliknutí na Prodejní položky se zobrazí všechny vytvořené položky. Prodejní položky 1 Prodejní skupiny – Přehled prodejních skupin. 2 Další možnosti…

Funkce markování

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať » Funkce markování

Funkce markování se nachází na markovací obrazovce. *Jak nastavit funkce markování se dozvíte v kapitole Nastavení funkcí na markovací obrazovce. Funkce na markovací obrazovce Maximální počet funkcí markování, které si můžete přidat na…

Skladové položky

Skladové hospodářství » Skladové položky

Stránka Skladové položky zobrazuje přehled všech prodejních a skladových položek a informace o nich (zasoba na skladu, historie nákupních cen, skladová karta, atd.) Skladové položky 1 Prodejní skupiny – Seznam Vámi vytvořených prodejních…

Finance

Webové rozhraní manažera » Finance

Stránka Finance zobrazuje přehled pohybu hotovosti a stravenek na dotykové pokladně. Jedná se o přehled záložky Pokladní kniha na dotykové pokladně. *Jak pracovat s pokladní knihou naleznete v kapitole Pokladní kniha. !Pro zobrazení dat do pokladní…

Hotline

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Hotline

Na záložce Hotline si můžete procházet a kontrolovat stav Vašich požadavků, které jste podali na zákaznickou podporu Markeety buď telefonicky, e-mailem nebo zprávou z Vaší pokladny pomocí tlačítka Servis. Přehled požadavků Hotline 1 Číslo…

Typy plateb

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Typy plateb

Záložka Typy plateb umožňuje spravovat platby, které můžete použít na dotykové pokladně. *Jak přidat typ platby na markovací obrazovku dotykové pokladny naleznete v kapitole Možnosti placení. Typy plateb 1 Přidat typ platby – Otevření okna…

Odběratel

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Ako markovať » Funkce markování » Odběratel

Funkce Odběratel slouží k přidání odběratele, tedy jeho údajů na účet. Je možné přidat odběratele – Firmu či Osobu buďto přímým vytvořením a zadáním na markovací obrazovce dotykové pokladny či předvytvořením v manažeru v sekci…

Funkce úvodní obrazovky

Dotyková pokladna » Funkce úvodní obrazovky

Při prvním spuštění aplikace Markeeta máte na výběr Přihlásit se nebo Registrovat. První spuštění aplikace 1 Nová registrace – Pokud ještě nemáme vytvořenou registraci, klikněte na Registrovat. Registraci je možné vytvořit přímo z…

Provozovatel

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Provozovatel

V záložce Provozovatel najdete informace o majiteli balíčku služeb a přehled provozoven a terminálů. Tyto informace jsou shodné s těmi, které byly zadány v průvodci registrací. Záložka Provozovatel také slouží pro přidání nové provozovny nebo…

Balíčky služeb

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Balíčky služeb

Na záložce Balíčky služeb najdete informace o provozovnách a k nim přiřazeným balíčkům služeb. Balíčky služeb 1 Kód – Kódové označení terminálu. 2 Název – Název terminálu. 3 Produkt – Typ balíčku služeb…

SIM karta

Připojení k internetu » SIM karta

SIM kartu lze používat pro pokladny Markeeta-Mini, Markeeta-Kompakt, Markeeta-SmartPokladna a Markeeta Pay. *Jak aktivovat či objednat SIM kartu naleznete v kapitole Webové rozhraní manažera v sekci SIM karty. Jak vložit SIM kartu do pokladny? Zde…

Chcete vystornovat účet, ale již byla provedena uzávěrka?

Co dělat, když… » Chcete vystornovat účet, ale již byla provedena uzávěrka?

Po vytvoření Uzávěrky na pokladně již není možné využít funkce 1 Storno účtu jelikož účtenky z uplynulého prodejního období již nejsou dostupné. Bude tedy zapotřebí využít funkce Záporná položka. Storno účtu Jak vystornovat účet…

Remitenda

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Remitenda

Remitenda je skladový doklad, který se vytváří pro odkoupení zboží dodavatelem (př. ráno nakoupíte noviny/časopisy a večer máte možnost nechat odkoupit dodavatelem neprodané kusy zpět). *V případě, že využíváte EDI, budou se Vám vytvářet v…

Převodka

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Převodka

Záložka Převodka slouží ke správě pohybu zboží mezi sklady. Převodka 1 Přidat doklad – Otevření okna pro přidání nového skladového dokladu o převodce. 2 Časové období – Zvolte časové období, za které chcete zobrazit skladové…

Další možnosti

Skladové hospodářství » Skladové položky » Další možnosti

Skupinové položky 1 Skladové skupinové položky zobrazují přehled všech prodejních a skladových skupinových položek a informace o nich (zásoba na skladu, historie nákupních cen, atd.). Skupinové položky 2 Přidat skupinovou položku – Otevření…

Přehledy

Webové rozhraní manažera » Přehledy

Na stránce Přehledy získáte kompletní přehled Vašich prodejů v systému Markeeta. Přehledy lze rozdělit do základních skupin 1 Uzavřené účty a 2 Otevřené účty. *Pro balíček služeb Pro je stránka Přehledy rozšířena o skupinu 3 Sklady,…

Doklady

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Doklady

V záložce Doklady můžete dohledat a kontrolovat stav Vašich plateb a taky najít doklady (faktury) – například faktury za platbu balíčku či SIM karty atd. Doklady 1 Stav – Stav uhrazení platby (čeká na úhradu nebo uhrazeno). Jednotlivé stavy…

Postranní funkce

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Postranní funkce

Postranní funkce se nachází na obrazovce rychlých voleb. Postranní volby *1 Postranní funkce si můžete nastavit ve webovém rozhraní manažera v záložce Markování v sekci Rychlé volby. Kopie účtu – Vytisknutí kopie účtu z…

Nastavení

Moje Markeeta » Nastavení

Na stránce Nastavení si můžete nastavit jazykové rozhraní a uživatelské účty, které se mají v aplikaci zobrazovat. Nejprve na Hlavní stránce klikněte na 1 Menu. Po otevření nabídky zvolte 2 Nastavení. Hlavní stránka Menu…

Vyhledávání a třídění účtenek

Webové rozhraní manažera » Účtenky » Vyhledávání a třídění účtenek

Nastavení filtru účtenek Pro vyhledání účtenek, zvolte v záložce Účtenky možnost 1 Hledat. Vyhledávání a třídění účtenek 2 Období – Zvolte z nabídky období, za které chcete účtenky zobrazit (Dnes, Zítra, Minulý týden, Tento…

Nejčastější dotazy – skladové položky

Skladové hospodářství » Nejčastější dotazy – skladové položky

V této kapitole naleznete odpovědi na nejčastější otázky týkající se Skladového hospodářství – Skladových položek. Jak mám nastavit položku Pivo tak, aby se při prodeji pivo automaticky odskladňovalo ze sudu? Jak definovat položku Pivo v…

Přidat funkce

Webové rozhraní manažera » Markování » Přidat funkce

Na záložce Přidat funkce si můžete spravovat jednotlivé funkce, které se budou zobrazovat na markovací obrazovce dotykové pokladny. Přidat funkce 1 Seznam funkcí – Ze seznamu funkcí vyberte ty, které chcete zobrazit na markovací obrazovce (max. 6…

Se nevytiskl kód FIK? / Etržby jsou off-line?

Co dělat, když… » Se nevytiskl kód FIK? / Etržby jsou off-line?

Pro opravení chyby, kvůli které se Vám netiskne FIK (dlouhý PKP), zkuste tyto způsoby: 1. Ruční odeslání z rychlých voleb Pro manuální odeslání účtenek klikněte v rychlých volbách na tlačítko 1 etržby. Rychlé volby - etržby 2.…

Moduly

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly

Moduly se nacházejí na dotykové pokladně a jejich dostupnost závisí na typu balíčku služeb nebo na roli, která je přidělena uživateli. Rychlé volby - Moduly 1 Uzávěrka – Uzavření období prodeje, např. směny, změna obsluhy, atd. 2 Sestavy…

Chcete markovat mimo EET?

Co dělat, když… » Chcete markovat mimo EET?

Funkce Mimo EET slouží k vytisknutí účtenky v nefiskálním režimu, tzn. účtenka se neodešle na server EET. Jak markovat mimo EET? 1) Markování pomocí funkce Mimo EET Přejděte na markovací obrazovku a klikněte na tlačítko 1 Mimo EET.…

Zprávy

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Zprávy

V záložce Zprávy se zobrazují informační zprávy zaslané na pokladnu. *Tuto funkci využijete například, pokud obsluha na pokladně zprávu odklikne, takže se již zobrazovat nebude a Vy jako majitel si tuto zprávu potřebujte přečíst. Nebo zprávu na…

Význam chyb, které mohou nastat při odesílání účtenek na EET

Webové rozhraní manažera » Účtenky » Význam chyb, které mohou nastat při odesílání účtenek na EET

Při odesílání účtenek na EET může dojít k chybám, v této kapitole zjistíte, jaké chyby to jsou, jaký mají význam a jak je opravit. Chyby se člení na kritické a nekritické. U kritických chyb se účtenka na EET neodeslala, zatímco u nekritických…

Prodejní položky

Webové rozhraní manažera » Markování » Prodejní položky

Záložka Prodejní položky slouží k přizpůsobení obrazovky markování na dotykové pokladně. Obrazovka na webovém rozhraní manažera je shodná s obrazovkou na dotykové pokladně. Nastavení markovací obrazovky 1 Výběr markovací obrazovky – V…

Průvodce registrací

Začínáme » Než začnete markovat » Průvodce registrací

!Doporučujeme tyto kroky provádět přes Váš osobní počítač. Provádět následující kroky přes Váš osobní počítač bude navíc jednodušší a ergonomičtější. A) Registrace Pokud jste nový zákazník, registraci provedete následujícími…

Slevy a přirážky

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Slevy a přirážky

V záložce Slevy a přirážky je možné upravovat a přidávat slevy nebo přirážky. Nastavení slev a přirážek 1 Slevy a přirážky – V této záložce lze upravovat slevy a přirážky. 2 Tabulka – Tabulka zobrazující všechny slevy a…

Začínáme

Začínáme

Vítejte na stránkách uživatelské příručky pokladního systému MARKEETA. Naleznete zde veškeré informace o tom, jak pracovat s dotykovou obrazovkou a webovým rozhraním manažera a jak využívat jejich jednotlivé funkce. V této příručce můžete…

Aktualizace dotykové pokladny

Dotyková pokladna » Aktualizace dotykové pokladny

Aby byla zajištěna správná funkčnost dotykové pokladny a komunikace se serverem, je třeba, aby aplikace Markeeta byla aktuální. Z toho důvodu občas pokladna vypíše upozornění o nové aktualizaci systému. !Prosíme, abyste toto upozornění…

Pokladna hlásí konec platnosti balíčku služeb?

Co dělat, když… » Pokladna hlásí konec platnosti balíčku služeb?

Pět dní před vypršením platnosti Vašeho balíčku služeb, Vás o této skutečnosti informuje pokladna. Je tedy potřeba předplatit či aktivovat balíček na další období. Vypršení balíčku služeb 1 Pokračovat – Klikněte pokud potřebujete…

Systém – aplikace a správa

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Systém – aplikace a správa

Systém slouží ke správě aplikací a nastavení Parametrů EET. Klikněte na 1 Systém. Rychlé volby - Systém Otevře se okno Aplikace a Správa. Okno systém 1 Aplikace – Seznam aplikací pokladny. 2 eRecept – Přechod do aplikace…

Výrobní doklady

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Výrobní doklady

Záložka Výrobní doklady slouží k evidenci a tvorbě výrobních dokladů. Výrobní doklady se tvoří dvěma způsoby: 1. Ručně přes tlačítko Přidat doklad, kdy si díky dokladu naskladníte (vyrobíte) výrobek (tím, že vyskladníte dané…

Sklady

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Sklady

Záložka Sklady slouží k nastavení skladů (tvorbě, rušení, změně skladů a nastavení jejich uzávěrek). *Pouze pro balíček služeb Standard a Pro. Sklady 1 Přidat sklad – Otevření okna pro přidání nového skladu. 2 Hromadné operace…

Další možnosti

Webové rozhraní manažera » Prodejní položky » Další možnosti

Skupinové položky Záložka 1 Skupinové položky představuje přehled všech prodejních skupinových položek a informace o nich (cena, DPH, EAN atd.) Skupinová položka představuje vytvoření druhové prodejní položky. Využijete ji, pokud prodáváte…

Vyzvedni si

Napojení s jinými systémy » Vyzvedni si

Vyzvednisi.cz je bezplatný objednávkový systém pro gastropodniky a maloobchod. Aplikace Markeeta je s webem vyzvednisi.cz propojena na úrovni sdělení objednávek. Tedy jakmile aplikaci propojíte, budou Vám objednávky zasílány přímo na Vaši dotykovou…

Platební terminály

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Platební terminály

Podporované terminály: Markeeta Pay Terminál FiskalPro VX520 Terminál FiskalPro VX675 Konfigurace Platebního terminálu Markeeta Pay Postup konfigurace platebních funkcí: Pro konfiguraci platebních funkcí je třeba mít zařízení registrované…

Obrazovka markování

Dotyková pokladna » Obrazovka markování

Vzhled a funkce obrazovky markování se liší typem balíčku služeb (Pokladnička, Basic, Standard a Pro). Balíček služeb Pokladnička Způsob markování s balíčkem Pokladnička je podobný klasickému počítání na kalkulačce. Pokladnička pracuje jen s…

Sklad

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Sklad

Sklad slouží k přehledu skladových položek, stavu skladu a k tvorbě a přehledu skladových dokladů. *Pouze pro balíček Standard a Pro. Pro zobrazení ťukněte na 1 Sklad. Otevře se skladové okno s dalšími možnostmi. Rychlé volby - Sklad Okno…

Partneři

Webové rozhraní manažera » Partneři

Záložka Partneři slouží ke správě partnerů (firem a osob) a věrnostních programů. *Mezi partnery patří Vaši dodavatelé i odběratelé. Firmy V sekci 1 Firmy můžete přidávat a upravovat jednotlivé partnery s IČem. Partneři - Firmy 2 Údaje…

Nákup

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Nákup

Záložka Nákup slouží k tvorbě a úpravě nákupních dokladů (naskladnění zboží). *V případě, že využíváte EDI, budou se Vám vytvářet v této sekci automatické nákupní doklady. Tyto doklady je potřeba překontrolovat dle dodacího listu či…

Ostatní příjem

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Ostatní příjem

Záložka Ostatní příjem slouží ke správě dokladů o ostatním příjmu (např. příjem darů/dárků od dodavatele, naskladnění spotřebního materiálu určeného pro personál, inventurním rozdílům apod.). Ostatní příjem 1 Přidat doklad –…

Nejčastější dotazy – skladové doklady

Skladové hospodářství » Nejčastější dotazy – skladové doklady

V této kapitole naleznete odpovědi na nejčastější otázky týkající se Skladového hospodářství – Skladových dokladů. Proč se po vytvoření nákupního dokladu nezměnil stav skladu? Jak odemknout a upravit doklad, když na stránce vyskakuje…

SIM karty

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » SIM karty

V záložce SIM karty lze objednat SIM kartu či zažádat o její aktivaci. SIM karty Objednání a zaktivování datové SIM karty Pro pokladny: Markeeta-SmartPokladna, Markeeta-Mini, Markeeta-Kompakt a Markeeta Pay. Pokud SIM karta ve Pokladně již je,…

Inventura

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Inventura

Záložka Inventura slouží ke správě a evidenci inventurních dokladů. Zde můžete porovnat fyzickou kontrolu Vašeho skladu s daty v databázi (vystopování ztraceného zboží). !Každý den je možné provést pouze 1 inventuru. Inventura 1 Přidat doklad…

Ostatní výdej

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Ostatní výdej

Záložka Ostatní výdej slouží ke správě dokladů o ostatním výdeji (např. likvidace zničeného zboží, odpis prošlého, vyskladněni spotřebního materiálu pro personál, apod.) Ostatní výdej 1 Přidat doklad – Otevření okna pro přidání…

Než začnete markovat

Začínáme » Než začnete markovat

Rychlý přístup: Než začnete markovat Průvodce registrací Instalace certifikátu EET Instalace kořenových certifikátů pro EET z aplikace Při koupi nové pokladny je nutné provést několik kroků, než budete moci začít…